Microsoft Advertising wprowadził wcześniej kilka dodatkowych produktów reklamowych i aktualizacje pakietu narzędzi, aby pomóc reklamodawcom w optymalizacji ich kampanii. Do oferty weszła też przeprojektowana wersja kampanii inteligentnych z nową funkcją Multi-platform w USA, która ma pomóc małym i średnim firmom (SMB) w budowaniu ich obecności w Internecie oraz silnej bazy klientów.
Inteligentne kampanie reklamowe pomogą małym i średnim firmom zaoszczędzić czas i koszty. Firmy będą mogły skoncentrować się na prowadzeniu działalności i zwiększaniu zysków, ponieważ kampanie są proste w obsłudze — również dla firm, które dopiero rozpoczynają działalność i chcą wejść w tę przestrzeń. Microsoft Advertising pomaga również SMB zidentyfikować ich rynek docelowy. Firmy będą również miały dostęp do zespołu pomocy technicznej za pośrednictwem czatu na stronie. Microsoft włączyła również sztuczną inteligencję do środowiska Smart Campaigns, aby pomóc firmom w optymalizacji ich kampanii, osiąganiu celów i minimalizowaniu kosztów operacyjnych.
Kampanie inteligentne otrzymały także nową funkcję Multi-platform. Wcześniej wyświetlanie reklam na wielu platformach było dość kłopotliwe dla firm. Wieloplatformowe podejście w Microsoft Advertising pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców dzięki bezpłatnemu optymalizowaniu kampanii w wielu kanałach, w tym Google, Facebook i Instagram. Co więcej, dzięki sztucznej inteligencji firmy będą mogły zoptymalizować swój budżet, osiągając "najlepszą wydajność" na wszystkich tych platformach.
Dowiedz się więcej z naszych poprzednich artykułów: