Microsoft Advertising z nowymi sposobami docierania do odbiorców kampanii

Microsoft Advertising z nowymi sposobami docierania do odbiorców kampanii

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 9/4/2020, 7:41 PM

Liczba odsłon: 2935

Microsoft Advertising ogłosił dziś trzy nowe funkcje targetowania odbiorców reklam: listy remarketingu dynamicznego, targetowanie w oparciu o profil LinkedIn oraz odbiorcy na rynku. Dzięki remarketingowi dynamicznemu można przenieść istniejące kampanie zakupowe do Microsoft Advertising i kierować reklamy do klientów, którzy już wchodzili w interakcje z naszymi produktami. Kierowanie na profil LinkedIn pozwala kierować reklamy do odbiorców w oparciu o stanowisko użytkownika, branżę i firmę. Odbiorcy na rynku to z kolei specyficzne grupy klientów.

Remarketing dynamiczny

Remarketing dynamiczny pomaga reklamodawcom docierać do klientów w oparciu o produkty, które przeglądali, których zakup rozważali lub dokonali już zakupu. W połączeniu z kampaniami produktowymi pozwalają kierować do odbiorców reklamy określonych produktów, z którymi wchodzili w interakcję, co zwiększa skuteczność i liczbę konwersji.

Microsoft Advertising

Listy są stale aktualizowane. W ciągu kilku minut od zakupu produktu klient jest usuwany z listy remarketingu dynamicznego, aby uniknąć wyświetlania tej samej reklamy.

Targetowanie na podstawie profilu LinkedIn

Jest to wyjątkowy i łatwy dla reklamodawców sposób na dotarcie do bardzo konkretnych odbiorców w oparciu o stanowisko użytkownika, branżę i firmę. Niezależnie od tego, czy działamy jako sklep meblowy, który chce dotrzeć do pracowników zdalnych pozostających w domach, czy też dostawcą sprzętu, który chce sprzedawać części, kierowanie reklam w oparciu o profil LinkedIn może pomóc osiągnąć cele reklamowe, obejmując ponad 100 branż i 80 tysięcy firm.

Microsoft Advertising

Metoda jest obecnie dostępna dla kampanii w sieci wyszukiwania i kampanii odbiorców na rynkach USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Australii, Francji i Niemiec.

Odbiorcy na rynku (In-market Audiences)

Ostatni z nowych sposobów docierania do odbiorców jest aktualnie dostępny na rynkach francuskim i niemieckim.

Microsoft Advertising

Wersja ta obejmuje ponad 100 francuskich i ponad 200 niemieckich odbiorców, a jej celem jest maksymalizacja konwersji w takich branżach, jak odzież, motoryzacja, usługi finansowe, dom i ogród, podróże i wiele innych.

Źródło: https://about.ads.microsoft.com/en-us/blog/post/september-2020/dynamic-remarketing-linkedin-profile-targeting-in-market-are-here

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia