Microsoft i Typeface, platforma generatywnej AI do tworzenia treści firmowych, ogłosili dziś oparte na AI doświadczenie w Microsoft Dynamics 365 Customer Insights. Przekształci ono sposób pracy marketingowców, redukując złożoność zarządzania kampanią, oraz podniesie ich produktywność i ROI.
Aby używać tego opartego na AI doświadczenia w Dynamics 365 Customer Insights, wystarczy, że zespoły marketingowe opiszą własnymi słowami swój pożądany wynik kampanii lub prześlą istniejący brief. Copilot odpowie następnie, generując centralną tablicę projektu, która rekomenduje i łączy wszystko potrzebne w kampanii, w tym dane odbiorców, orkiestracja ścieżki i kanały - wszystko w przepływie pracy. Tworząc swoją kampanię, marketingowcy będą mieli dostęp do Typeface, tak aby mogli generować i zarządzać markowym contentem bezpośrednio w Dynamics 365 Customer Insights.
— Typeface
Jak podaje Microsoft, ścieżki klienta w podejściu end-to-end wymagają spersonalizowanych touchpointów, takich jak e-maile promocyjne czy zaproszenia na eventy. W tym nowym rozwiązaniu są one generowane przez Copilota. Pomoże to marketingowcom dostarczyć lepsze treści i wywrzeć większy wpływ. Typeface pomoże ponadto połączyć content z wytycznymi marki organizacji, wliczając w to motywy, fonty i obrazy produktów, wydobyte z centralnej biblioteki zasobów.
Nowe doświadczenie jest już dostępne we wczesnej, publicznej wersji zapoznawczej. Wydanie planowane jest na pierwszy kwartał tego roku. Zainteresowani klienci mogą zarejestrować się tutaj.