Możliwość otrzymywania powiadomień o odpowiedziach jedynie przez właściciela ankiety było od długiego czasu bolączką wielu użytkowników Microsoft Forms. To już jednak nie problem. Teraz możesz dodawać i usuwać osoby lub grupy, które mają otrzymywać powiadomienia o odpowiedziach z ankiet i quizów. Jak to działa?
Dodawanie odbiorców powiadomień
Aby dodać innych, otwórz ustawienia ankiety/quizu ("...") i zaznacz "Otrzymywanie powiadomienia e-mail o każdej odpowiedzi", po czym wprowadź odbiorców ze swojej organizacji według imienia/nazwiska/adresu e-mail.
Usuwanie odbiorców powiadomień
Jeżeli ktoś opuścił organizację albo chcesz go wykluczyć z odbierania powiadomień, możesz usunąć tę osobę z listy. Otwórz ustawienia ankiety/quizu ("...") i kliknij ikonę wielokropka ("...") obok listy odbiorców. Następnie kliknij ikonę kosza obok wybranych osób.
Po przesłaniu nowej odpowiedzi wszyscy odbiorcy otrzymają powiadomienie e-mail. Mogą w nim kliknąć "Zobacz wyniki", aby przejść na stronę z odpowiedziami w Forms albo zsynchronizować je z Excelem, aby zawsze być na bieżąco bez otwierania witryny Forms. Funkcjonalność powinna już być dostępna dla wszystkich w Microsoft 365.