Outlook Web App posiada wygodną opcję zaplanowania zdarzenia. Dzięki niej możemy zaplanować np. spotkanie z członkiem zespołu z poziomu poczty - bez konieczności wymiany maili. Teraz możemy w szybki i prosty sposób określić m.in. termin spotkania, czas jego trwania, a także ustawić przypomnienie. Aby zaplanować takie zdarzenie:
- Wpierw należy kliknąć przycisk strzałki skierowanej do dołu, zaraz obok przycisku Nowa - po pojawieniu się listy klikamy opcję Zdarzenie kalendarza.
- Opcjonalnie możemy także kliknąć nazwę kontaktu, a po pojawieniu się panelu z prawej wybrać opcję Zaplanuj zdarzenie, lub przejść do zakładki Kontakty, znajdującej się w lewym dolnym rogu, następnie podobnie jak w poprzednim przypadku, kliknąć nazwę kontaktu i wybrać opcję Zaplanuj zdarzenie.
- Gdy pojawi nam się nowe okno, możemy wpisać nazwę wydarzenia, miejsce w którym się odbędzie, określić czas trwania, włączyć przypomnienie, określić status w momencie jego trwania, wprowadzić dowolną notatkę oraz dodać lub usunąć innych uczestników. Nowe zdarzenie zatwierdzamy przyciskiem Wyślij.
Gotowe! Osoba, którą wybraliśmy jako uczestnika otrzyma odpowiednią informację o zaplanowanym przez nas zdarzeniu. Oprócz tego, jeżeli ustawiliśmy opcję przypomnienia, zarówno nam jak i innym uczestnikom w odpowiednim czasie pojawi się monit o zdarzeniu.