Jak rozwiązać błąd 500121 przy logowaniu do Microsoft 365?

Jak rozwiązać błąd 500121 przy logowaniu do Microsoft 365?

Autor: Mateusz Miciński

Opublikowano: 3/27/2023, 8:00 PM

Liczba odsłon: 3051

Bez wątpienia Microsoft 365 to jedna z najpopularniejszych platform służących do pracy w chmurze. Codziennie do usługi logują się miliony użytkowników, czy to za pośrednictwem przeglądarki internetowej, czy w aplikacjach takich jak Teams i OneDrive dla firm. Niestety jednym z problemów, którego możemy doświadczyć podczas logowania do konta Microsoft 365 jest błąd 500121, który uniemożliwia nam dostęp do platformy.

Błąd 500121 związany jest z usługą dwuskładnikowego uwierzytelniania (Multi-Factor Authentication). Dotyczy on błędu, który powstał w konfiguracji tej właśnie metody logowania. Na szczęście w bardzo prosty sposób możemy poradzić sobie z błędem i ponownie uzyskać dostęp do Microsoft 365. Poniżej przedstawiamy czynności, które należy wykonać, aby usunąć komunikat o błędzie numer 500121.

Jak rozwiązać błąd 500121 przy logowaniu do Microsoft 365?

Jak usunąć błąd 500121 w Microsoft 365?

  1. Jako administrator globalny logujemy się do usługi za pośrednictwem strony office.com.
  2. Przechodzimy do Centrum administracyjnego.
  3. Po lewej stronie w menu nawigacyjnym klikamy opcję Pokaż wszystko, a następnie klikamy pozycję Azure Active Directory.
  4. Z menu przechodzimy do zakładki Użytkownicy i Wszyscy użytkownicy.
  5. Teraz spośród użytkowników usługi wybieramy konto, na którym występuje błąd 500121.
  6. Na koniec wystarczy przejść do zakładki Metody uwierzytelniania i u góry wybrać opcję Wymagaj ponownego zarejestrowania uwierzytelniania wieloskładnikowego.

Jak rozwiązać błąd 500121 przy logowaniu do Microsoft 365?

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia