Bez wątpienia Microsoft 365 to jedna z najpopularniejszych platform służących do pracy w chmurze. Codziennie do usługi logują się miliony użytkowników, czy to za pośrednictwem przeglądarki internetowej, czy w aplikacjach takich jak Teams i OneDrive dla firm. Niestety jednym z problemów, którego możemy doświadczyć podczas logowania do konta Microsoft 365 jest błąd 500121, który uniemożliwia nam dostęp do platformy.
Błąd 500121 związany jest z usługą dwuskładnikowego uwierzytelniania (Multi-Factor Authentication). Dotyczy on błędu, który powstał w konfiguracji tej właśnie metody logowania. Na szczęście w bardzo prosty sposób możemy poradzić sobie z błędem i ponownie uzyskać dostęp do Microsoft 365. Poniżej przedstawiamy czynności, które należy wykonać, aby usunąć komunikat o błędzie numer 500121.
Jak usunąć błąd 500121 w Microsoft 365?
- Jako administrator globalny logujemy się do usługi za pośrednictwem strony office.com.
- Przechodzimy do Centrum administracyjnego.
- Po lewej stronie w menu nawigacyjnym klikamy opcję Pokaż wszystko, a następnie klikamy pozycję Azure Active Directory.
- Z menu przechodzimy do zakładki Użytkownicy i Wszyscy użytkownicy.
- Teraz spośród użytkowników usługi wybieramy konto, na którym występuje błąd 500121.
- Na koniec wystarczy przejść do zakładki Metody uwierzytelniania i u góry wybrać opcję Wymagaj ponownego zarejestrowania uwierzytelniania wieloskładnikowego.