Na stronie support.xbox.com pojawiła się nowa funkcja czatu AI – Support Virtual Agent. Ma ona pomóc graczom na Xboksie rozwiązywać problemy wymagające pomocy technicznej. Wirtualny agent AI może odpowiadać na pytania dotyczące konsoli i gier.
Support Virtual Agent jest dostępny na stronie support.xbox.com, w zakładce "Skontaktuj się z nami" ("Contact us"). Użytkownicy muszą być zalogowani na konto, na którym są zarejestrowani w Xbox Insider Program. Wówczas zobaczą nową opcję zadania pytania wirtualnemu agentowi. Funkcja jest na razie dostępna tylko dla Xbox Insiderów z USA z ustawionym językiem angielskim.
Po kliknięciu "Zadaj pytanie" ("Ask a question") zobaczysz wirtualnego agenta pomocy technicznej w nowym oknie przeglądarki. Możesz mu zadawać pytania głosowo lub pisząc na czacie, a ten udzieli odpowiednich informacji z support.xbox.com. Jeśli agent nie będzie w stanie rozwiązać problemu, możesz poprosić o rozmowę z żywym agentem pomocy technicznej (człowiekiem) w normalnych godzinach działania Xbox Support.
W okresie działania wersji zapoznawczej można spersonalizować swoje doświadczenie pomocy technicznej, klikając ikonę "..." i wybierając spośród dwóch różnych Support Virtual Agents. Więcej o tej technologii przeczytasz w naszych artykułach: