Alstor potrzebował jednolitego i kompleksowego systemu, który byłby w stanie skutecznie scalać działania całej organizacji, dając możliwość profesjonalnego gromadzenia i przechowywania danych. Oczekiwano również, że rozwiązanie pozwoli dokładnie precyzować listy odbiorców poszczególnych kampanii marketingowych. Aplikację CRM chciano też zintegrować z istniejącym już systemem klasy CRM. W wyniku wdrożenia Alstor zyskał kompleksowe rozwiązanie wspierające działania całej firmy. Zcentralizowano dane, dzięki czemu dostęp do nich jest szybszy i bardziej wygodny. Dodatkowo centralizacja wpłynęła korzystnie na jakość przepływu informacji. System pozwolił również zautomatyzować procesy biznesowe, zintegrować systemy wcześniej zaimplementowane w firmie, stworzyć homogeniczne środowisko pracy oraz rozbudować możliwości analityczne i raportowe.
Microsoft Dynamics jest rodziną zintegrowanych, adaptowalnych rozwiązań wspierających zarządzanie. Rozwiązania te pomagają menedżerom i pracownikom firm w podejmowaniu decyzji biznesowych. Microsoft Dynamics działa tak, jak powszechnie znane oprogramowanie Microsoft, na przykład Microsoft Office, co oznacza łatwiejszą i szybszą naukę obsługi systemu przez pracowników i pozwala skoncentrować się na rzeczach istotnych dla prowadzenia biznesu. Rozwiązania te łatwo współpracują z innymi systemami Microsoft używanymi w firmie. Automatyzując i optymalizując procesy związane z finansami, relacjami z klientem i łańcuchem dostaw, Microsoft Dynamics zwiększa produktywność i efektywność prowadzonej działalności oraz pomaga osiągnąć sukces w biznesie.