Firmy moga połączyć czat na stronie internetowej z obsługą klienta w Teams

Firmy moga połączyć czat na stronie internetowej z obsługą klienta w Teams

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 3/18/2025, 5:30 PM

Liczba odsłon: 235

Microsoft ogłosił nową funkcję czatu Teams, kierowaną do małych firm. Umożliwia ona gościom odwiedzającym stronę internetową komunikowanie się z właścicielami firmy poprzez widżet czatu. Zamiast kupować dodatkową usługę obsługi klienta z czatem osadzonym na stronie, firmy mogą teraz bezpośrednio przekierowywać czaty klientów do swoich zespołów obsługi klienta na platformie Teams.

Każda sekunda, jaką klient spędza na stronie firmy, jest cenna. Warto więc sprawić, by czas ten został maksymalnie spożytkowany. Gdy klient ma jakieś pytanie, chcesz pozwolić mu uzyskać odpowiedź tak szybko i bezproblemowo, jak to możliwe. Nowa funkcja czatu na żywo Teams działa bezpośrednio na stronie internetowej. Skraca to czas uzyskania odpowiedzi i przenosi klienta o krok dalej w procesie sprzedaży. Jak podaje Microsoft, prowadzi to również do zwiększenia współczynnika konwersji i podnosi satysfakcję klienta.

Firmy korzystające już z funkcji "live chat" doceniają jej praktyczne aspekty:

Korzystamy z czatu na żywo w Microsoft Teams, aby generować nowe leady. Ponieważ przychodzące czaty z naszej witryny lądują bezpośrednio w Teams, platformie używanej już przez nasz zespół, eliminuje to potrzebę korzystania z zewnętrznych rozwiązań. Przekierowanie tych zapytań do Teams zapewnia ich widoczność całemu mojemu zespołowi, oszczędzając czas oraz podnosząc naszą produktywność i responsywność na zapytania klientów.

Saxe Roberts, President w Liberty Systems

A co jeśli klient chce zadzwonić do firmy? Jeśli korzystasz z Microsoft Teams Phone, możesz odbierać i zarządzać połączeniami w aplikacji Kolejki. To platforma wewnątrz Teams, która pomaga pracownikom efektywnie zarządzać kolejką połączeń oraz poprawia ich efektywność dzięki temu, że nie muszą przełączać się między aplikacjami.

Czat na żywo (Live chat) jest dostępny dla subskrybentów Microsoft 365 Business Basic, Microsoft 365 Business Standard oraz Microsoft 365 Business Premium. Funkcja jest ograniczona do 25 użytkowników. Jest również możliwość zintegrowania jej z agentem AI poprzez Microsoft Copilot Studio.

W przypadku aplikacji Kolejki (Queues) użytkownicy potrzebują licencji Teams Phone oraz Teams Premium.

Źródło: https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/blog/2025/03/17/new-live-chat-in-microsoft-teams-connecting-customers-and-businesses-effortlessly/

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia