Nowe doświadczenie czatu i kanałów w Microsoft Teams

Nowe doświadczenie czatu i kanałów w Microsoft Teams

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 10/28/2024, 6:00 PM

Liczba odsłon: 363

Microsoft Teams otrzyma nowe doświadczenie czatu i kanałów. Zaprojektowano je, aby pomóc w skutecznej i wydajnej współpracy. Jest ono domyślnie proste i ma umożliwić każdemu bycie na bieżąco z tym, co ważne. Przyjrzyjmy się bliżej tym zmianom, które do publicznej wersji zapoznawczej Teams trafią w listopadzie.

Główna, najbardziej radykalna zmiana podyktowana jest tym, że mogliśmy mieć trudności w ogarnięciu wielu konwersacji w różnych miejscach. Obejmuje ona połączenie czatu, zespołów i kanałów w jednym miejscu – zakładce Czat. Ta integracja czatu i kanałów z krytycznymi przepływami pracy ma ułatwić dostęp, selekcję i organizację rozmów. Co istotne, użytkownicy, którzy wolą oddzielne widoki czatu i kanałów, mogą to ustawić na etapie onboardingu lub w dowolnym innym momencie – bez konieczności pomocy działu IT.

Nowe doświadczenie czatu i kanałów w Teams

Nowy widok @wzmianki pomoże Ci szybko znaleźć wiadomości wspominające o Tobie w jednym miejscu. Możesz też skorzystać z nowych filtrów, które pomogą skupić się na istotnych rzeczach, takich jak nieprzeczytane wiadomości na czatach i kanałach. W ogarnięciu bałaganu, jaki może powstać, gdy należysz do wielu zespołów, pomogą niestandardowe sekcje. Możesz w nich połączyć konwersacje związane z projektem albo tematem – na czatach, kanałach i spotkaniach, wliczając w to boty Teams lub agenty AI. Z kolei nowa sekcja Ulubione, domyślnie dostępna dla wszystkich, łączy wszystkie Twoje przypięte czaty i kanały z poprzedniego doświadczenia Teams.

Nowe doświadczenie czatu i kanałów w Teams

Każdy użytkownik ma swój unikalny styl pracy. Teraz możesz spersonalizować czat i kanały Microsoft Teams, aby dopasować je do osobistego workflow i preferowanego stylu konsumpcji informacji. Nowe kontrolki pozwolą Ci wybrać wyświetlanie czatu i kanałów oddzielnie (czyli tak jak przed tymi zmianami), wyświetlanie podglądu wiadomości lub wyświetlanie wszystkich kanałów na jednej liście.

CentrumXP - więcej niż licencje

Czy wiesz, że w Sklepie CentrumXP znajdziesz nie tylko licencje Microsoft, ale także nowoczesne usługi oraz szkolenia zaprojektowane z myślą o dynamicznie rozwijającym się biznesie? Zespół ekspertów z CentrumXP & Onex Group pomoże Twojej firmie m.in. w wykonaniu migracji skrzynek pocztowych do Exchange Online i skonfigurowaniu domeny w Microsoft 365, a także przeprowadzi kompleksowe szkolenie z wykorzystania usług i aplikacji Microsoft 365. Sprawdź naszą ofertę lub skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie indywidualne rozwiązanie.

Źródło: https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/blog/2024/10/28/streamline-collaboration-with-the-new-chat-and-channels-experience-in-microsoft-teams/

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia