Wiele firm stoi w obliczu zapotrzebowania na szybkie odpowiedzi i krótki czas rozwiązania ze strony klientów. Pomocna może okazać się aplikacja Kolejki (Queues) w Microsoft Teams, która stała się ogólnodostępna. Kolejki wspomagają zarządzanie kolejkami u pracowników, z którymi kontaktują się klienci, ale którzy niekoniecznie pracują w tradycyjnych środowiskach call center.
Działy IT mogą efektywnie zarządzać połączeniami pomocy technicznej, rozwiązywać problemy i zapewniać pracownikom bezproblemową pomoc techniczną. Zespoły sprzedaży, obsługi klienta i administracyjne mogą korzystać z funkcji współpracy w Teams, jednocześnie obsługując połączenia klientów w aplikacji Queues. Twój zespół może bezproblemowo współpracować, aby rozwiązywać problemy klientów bez konieczności opuszczania Teams.
— Microsoft
Aplikacja Kolejki oferuje intuicyjny interfejs i aktualizacje w czasie rzeczywistym, tak aby agenci mogli zarządzać połączeniami przychodzącymi, udzielać pomocy i rozwiązywać problemy. Agenci mogą łatwo włączać się i wyłączać w zależności od swojej dostępności. Administrator może też skonfigurować wyświetlanie rekordu CRM dla połączeń przychodzących PSTN, co zapewnia dodatkowy kontekst.
Queues posiadają wbudowane kontrolki do obsługiwania połączeń – odbierania, wstrzymywania i przekazywania. Agenci mogą też wykonywać połączenia wychodzące w imieniu kolejki, zachowując prywatność telefonu agenta i prezentując markę swojej organizacji. Mogą oni też optymalizować opiekę nad klientem, prosić leadów o dodatkowe wsparcie i przełączać się między kolejkami połączeń w zależności od potrzeb dzięki analityce w czasie rzeczywistym, która obejmuje liczbę połączeń oczekujących, średni czas oczekiwania i liczbę porzuconych połączeń. Apka współpracuje też z Copilotem w Teams Phone.
Do obsługi kolejek połączeń i automatycznych sekretarek potrzebna jest licencja Teams Phone. Aplikacja Kolejki jest dostępna dla subskrybentów licencji Microsoft Teams Premium.
CentrumXP - więcej niż licencje
Czy wiesz, że w Sklepie CentrumXP znajdziesz nie tylko licencje Microsoft, ale także nowoczesne usługi oraz szkolenia zaprojektowane z myślą o dynamicznie rozwijającym się biznesie? Zespół ekspertów z CentrumXP & Onex Group pomoże Twojej firmie m.in. w wykonaniu migracji skrzynek pocztowych do Exchange Online i skonfigurowaniu domeny w Microsoft 365, a także przeprowadzi kompleksowe szkolenie z wykorzystania usług i aplikacji Microsoft 365. Sprawdź naszą ofertę lub skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie indywidualne rozwiązanie.