Zmiana hasła w Office 365

Zmiana hasła w Office 365

Autor: Amadeusz Labuda

Opublikowano: 7/22/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 9119

Bardzo ważnym jest, by zapewnić kontom w Office 365 odpowiedni poziom bezpieczeństwa. Najistotniejszym tego elementem jest przypisanie im odpowiednio silnych haseł oraz regularna ich zmiana. Ma to wręcz krytyczne znaczenie, gdy w grę wchodzi konto administracyjne. Hasło służące do logowania w Office 365 musi mieć długość od 8 do 16 znaków, będących połączeniem wielkich i małych liter, cyfr oraz znaków specjalnych (symboli).

Aby zmienić aktualne hasło zalogowanego użytkownika:

  1. Logujemy się do Office 365.
  2. W głównym menu wybieramy nasz profil poprzez kliknięcie naszego awataru.
  3. Korzystając z wyświetlonych po prawej stronie opcji, przechodzimy do Wyświetl konto.
  4. Na następnym ekranie wybieramy Zarządzaj zabezpieczeniami i prywatnością.
  5. Aby przejść do zmiany hasła, należy kliknąć pole opisane jako Hasło.
  6. Wypełniamy wyświetlone rubryki, w górną wpisując stare hasło, w dwie pozostałe zaś nowe. Hasła nie da się zaakceptować, jeśli nie spełnia wymaganych kryteriów.
  7. Wciskamy przycisk Prześlij. Po chwili proces zostanie zakończony.

Zmiana hasła w Office 365

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia