Przykładowe aplikacje domyślne PowerApps

Przykładowe aplikacje domyślne PowerApps

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 3/9/2018, 12:00 AM

Liczba odsłon: 4722

Usługa PowerApps pozwala nam tworzyć zupełnie nowe aplikacje biznesowe, dostosowane do konkretnych potrzeb. Jeżeli jednak te potrzeby nie są do końca sprecyzowane lub chcemy zacząć naszą przygodę z PowerApps od gotowych szablonów, możemy skorzystać z przykładowych aplikacji spełniających różne potrzeby danej firmy. W tym poradniku krótko scharakteryzujemy domyślnie dostępne aplikacje.

Service Desk – aplikacja służąca do śledzenia i rozdzielania zadań między pracownikami firmy. Dzięki niej w przejrzysty sposób utworzymy nowe zadania, wprowadzimy instrukcje, sprawdzimy etapy realizacji i dowiemy się o ewentualnych opóźnieniach.

Service Desk PowerApps

Contacts – prosty menedżer kontaktów. Aplikacja łączy się z naszym kontem Office 365 i pobiera informacje o współpracownikach oraz kontaktach zewnętrznych. Możliwe jest również tworzenie nowych elementów oraz edycja istniejących danych.

Contacts PowerApps

Product Showcase – prezentacja produktów naszej firmy, którą można wykorzystać na przykład na konferencjach czy spotkaniach z klientami. Możliwe jest dodawanie obrazów i plików wideo, a także udostępnianie.

Product Showcase PowerApps

Employee Engagement Survey – program umożliwiający tworzenie ankiet dla pracowników. Tworzymy pytania i listę odpowiedzi ankiety, którą następnie przekazujemy pracownikom, sprawdzając ich poziom zadowolenia z pracy.

Employee Engagement Survey PowerApps

Org Browser – aplikacja ułatwiająca kontakt ze współpracownikami. Możemy przeszukać bazę wszystkich osób zatrudnionych w firmie według ich nazwisk, zajmowanych stanowisk czy lokalizacji pracy, a następnie nawiązać kontakt mailowy czy za pośrednictwem komunikatora Skype.

Org Browser PowerApps

Health Plan Selector – wśród wielu firm popularne jest proponowanie pracownikom dodatkowych pakietów zdrowotnych. Ta aplikacja ma pomóc nowym pracownikom, przez zadanie im kilku pytań dotyczących ich potrzeb, w wyborze odpowiedniego dla nich planu.

Health Plan Selector PowerApps

PDF Reader – czytnik dokumentów zapisanych w formacie PDF. Aplikacja umożliwia przeglądanie plików dostępnych w chmurze OneDrive oraz bibliotekach programu SharePoint.

PDF Reader PowerApps

Leave Request – aplikacja umożliwiająca kontakt z przełożonymi w kwestiach urlopowych. Chcemy kilka dni wolnego? Wprowadzamy zakres dni, krótką informację, wysyłamy i czekamy na pozytywną odpowiedź.

Leave Request PowerApps

Onboarding Tasks – aplikacja mająca na celu pomóc nowym pracownikom szybciej wdrożyć się w codzienne zadania. Pracownicy, korzystając z programu, będą mogli uzupełnić swój profil Office 365, sprawdzić listę zadań, jakie zostały im powierzone do wykonania, oraz uzyskać dostęp do zewnętrznych zasobów zespołu.

Onboarding Tasks PowerApps

Out of Office – klient pocztowy Outlook od bardzo dawna wyposażony jest w funkcję wysyłania automatycznych odpowiedzi podczas naszej nieobecności. Dzięki tej aplikacji usługi PowerApps nie będziemy musieli przechodzić przez kilka ekranów ustawień klienta pocztowego, żeby skonfigurować taką automatyczną odpowiedź. Wystarczy uruchomić program i wprowadzić kilka niezbędnych danych dotyczących naszej nieobecności.

Out of Office PowerApps

To Do List – to prosta lista zadań do wykonania, z której można korzystać również w celach prywatnych. Wystarczy wprowadzić informacje o zadaniach czy listę zakupów i ustalić termin realizacji. Aplikacja umożliwia synchronizację danych z programem Microsoft To-Do (dawniej Wunderlist).

To Do List PowerApps

Book a Room – aplikacja pozwalająca pracownikom rezerwować biura, pokoje i sale konferencyjne należące do firmy. Lokalizacje można filtrować według daty, czasu czy miejsca, dzięki czemu organizacja spotkań będzie prosta i bezkonfliktowa.

Book a Room PowerApps

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia