Utrzymanie efektywnej organizacji czasu jest kluczowym elementem osiągnięcia sukcesu zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej. Wraz z postępem technologii, wiele osób korzysta z różnorodnych narzędzi do zarządzania obowiązkami, a jednym z najpopularniejszych programów tego typu jest Microsoft Outlook. Jedną z przydatnych funkcji w module To Do w programie Outlook jest możliwość ustawiania przypomnień o zadaniach, co pozwala skutecznie planować i monitorować nasze obowiązki.
Jak ustawić przypomnienie o zadaniu w To Do?
- Uruchom aplikację Outlook.
- Przejdź do modułu zadania oznaczonego niebieską ikoną (To Do).
- Utwórz zadanie w dowolnej liście.
- Kliknij wybrane zadanie.
- W wyświetlonym panelu po prawej stronie kliknij opcję Przypomnij.
- Wybierz preferowany dla Ciebie termin przypomnienia. Możesz wybrać sugerowany przez Microsoft bądź ustalić własny, klikając pozycję Wybierz datę i godzinę.
Komunikat z powiadomieniem o zbliżającym się terminie wykonania zadania zostanie wyświetlony o wybranej przez Ciebie porze.