Jak utworzyć nowe zadanie w To Do?

Jak utworzyć nowe zadanie w To Do?

Autor: Arkadiusz Partyka

Opublikowano: 2/20/2024, 12:36 PM

Liczba odsłon: 1193

Zarządzanie codziennymi zadaniami stało się kluczowym elementem efektywnego życia zawodowego i osobistego. Aplikacje do zarządzania zadaniami, takie jak popularne listy To-Do, stanowią doskonałe narzędzie, aby uporządkować nasze obowiązki i osiągnąć wyznaczone cele. Jednakże, dla wielu osób korzystanie z tych aplikacji może stanowić wyzwanie, zwłaszcza jeśli są nowe w obszarze organizacji zadań.

W niniejszym poradniku przedstawimy kroki, które pomogą Ci skutecznie dodawać zadania do aplikacji To-Do.

Jak utworzyć nowe zadanie w To-Do?

  1. Uruchom aplikację Outlook.
  2. Przejdź do nowego modułu zadań, klikając niebieską ikonkę ptaszka oznaczającą aplikację To-Do.
  3. Przejdź do listy w której chcesz utworzyć zadanie.
  4. Kliknij pozycję Dodaj zadanie.
  5. Wpisz nazwę zadania.
  6. Dodatkowo, korzystając z ikonek pod nazwą zadania możesz dodać termin wykonania zadania, ustawić powiadomienie lub określić jego cykliczność.
  7. W celu zatwierdzenia nowego zadania, naciśnij klawisz Enter.

Jak dodać podzadania w nowym module zdań w Outlook

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia