Dodawanie zdjęcia/awatara do profilu w Office 365

Dodawanie zdjęcia/awatara do profilu w Office 365

Autor: Amadeusz Labuda

Opublikowano: 7/24/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 16200

Spersonalizowanie naszego profilu niesie za sobą sporo korzyści, również w pracy biurowej. Przykładowo, nawet czynność tak prozaiczna jak zmiana naszego awatara umożliwi współpracownikom szybszą identyfikację profilu osoby, z którą wchodzą w interakcję (chociażby podczas jednoczesnej modyfikacji tabel Excela). Sam proces wrzucenia grafiki bądź też zmiany tej już istniejącej jest bardzo prosty. W tym celu:

  1. Wchodzimy na stronę pakietu Office 365 i logujemy się.
  2. Na górnym pasku, po prawej stronie znajdujemy nasz obecny awatar, po czym klikamy go lewym przyciskiem myszy.
  3. Po prawej stronie wyświetlą się szczegóły aktywnego profilu, w których to ponownie klikamy awatar.
  4. Wyświetlone zostanie odrębne okno przeglądarki, w którym znajdziemy przycisk Przeglądaj. Po jego naciśnięciu wybrać możemy jedno ze zdjęć znajdujących się na dysku naszego komputera.
  5. Po załadowaniu wybranej grafiki powinniśmy zobaczyć jej miniaturę. Pozostało jedynie nacisnąć przycisk Zapisz.

Jeśli postanowimy usunąć obecną grafikę, wystarczy powtórzyć kroki 1-3, po czym wybrać znaczek X znajdujący się po prawej stronie awatara i zapisać zmiany.

Zmiana awatara w Office 365

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia