Większość z nas przywykła do ascetycznego wyglądu strony głównej wyszukiwarki Google. Ta prostota interfejsu od lat jest sztandarowym znakiem rozpoznawczym usługi koncernu z Mountain View. Jednak od czasu do czasu i w ten niezmącony żadną kampanią marketingową świat wkrada się jakaś reklama produku samego Google.
Wczoraj na amerykańskiej wersji wyszukiwarki pojawiła się sporych rozmiarów reklama nowego tabletu Nexus 7. Jak pisaliśmy jakiś czas temu, Google zdecydowało się na współpracę z Asusem w celu stworzenia tabletu pod własną marką. Być może koncern chce uszczknąć co nieco z dotychczasowej hegemonii Apple i Samsunga na rynku tabletów.
Poprzednia taka kampania reklamowa miała miejsce 2010 roku i dotyczyła… telefon Nexus. Jednak tamta reklama była bardzo skromna, a link nie kierował do sklepu (teraz kieruje do Google Play, gdzie można nabyć sprzęt), tylko do strony informacyjnej.