DirectX 11 w S.T.A.L.K.E.R.

DirectX 11 w S.T.A.L.K.E.R.

Autor: Adam Stępień

Opublikowano: 10/19/2009, 4:17 PM

Liczba odsłon: 3898

Pod koniec października ukaże się łatka do rosyjskojęzycznej wersji gry S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat, dodająca wsparcie dla DirectXa 11. Nowa część znanej serii ukaże się w Polsce dzięki firmie Cenega w 2010 roku.

Jedną z trzech pierwszych gier, które będą obsługiwały jedenastą wersję bibliotek DirectX 11, obok Colina McRae: DiRT 2 i Battleforge, jest S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat. Wsparcie dla wspomnianej technologii zostanie dodane w stosownej aktualizacji, identycznie jak w przypadku Battleforge'a, ponieważ nowy S.T.A.L.K.E.R. jest już dostępny w ojczyźnie twórcow, czyli Rosji.

GSC Game World pracuje nad łatką do gry S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat, która otrzymała oznaczenie v1.6.01 i zostanie udostępniona wszystkim zainteresowanym pod koniec października. Dodanie obsługi DirectXa 11 to nie jedyna nowość, która pojawi się w tym patchu. Autorzy planują także poprawić błędy w trybie dla pojedynczego gracza oraz wariancie rozgrywki wieloosobowej. Szczegółowy wykaz zmian znajduje się tutaj.

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat na początku bieżącego miesiąca zadebiutował w Rosji, a w Niemczech pojawi się w listopadzie. Gracze z postałych części świata będą zmuszeni poczekać na premierę tej produkcji do przyszłego roku. Dystrybutorem gry w naszym kraju jest rodzimy oddział Cenegi, który wyda ją z podtytułem Zew Prypeci. Szczegóły lokalizacji nie są jeszcze znane.

Źródło: http://www.gram.pl/news_8gPeGei5_DirectX_11_w_S_T_A_L_K_E_R_Call_of_Pripyat_pod_koniec_pazdziernika.html

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia