Data publikacji malejąco

DirectX

Diablo IV kolejną grą PC z obsługą DirectStorage

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 26.06.2023, 20:21

Liczba odsłon: 1226

Mijają miesiące, a my wciąż czekamy na kolejną grę na PC wykorzystującą technologię Microsoft DirectStorage.

DirectStorage 1.2 z obsługą wolniejszych dysków HDD

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 20.04.2023, 18:00

Liczba odsłon: 1688

DirectStorage to technologia zaczerpnięta z Xbox Series X/S, która umożliwia szybsze ładowanie gier dzięki wykorzystaniu szybkich dysków SSD.

DirectStorage trafi do Unreal Engine 5 (UE5)

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 11.07.2022, 13:42

Liczba odsłon: 1859

DirectStorage w połączeniu z szybkimi SSD osiąga imponujące wyniki na Xbox Series X/S i PC, wliczając w to nawet 11-krotnie szybsze ładowanie gier.

11-krotnie szybsze ładowanie gier dzięki DirectStorage na PC

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 24.03.2022, 17:05

Liczba odsłon: 4403

Od niedawna technologia DirectStorage jest już dostępna na PC z Windows. Teraz możemy podziwiać jej rzeczywiste osiągi.

DirectStorage już dostępny na PC z Windows 10 i Windows 11

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 15.03.2022, 14:17

Liczba odsłon: 4298

To publiczne wydanie rozpoczyna nową erę szybkich czasów ładowania i szczegółowych światów w grach PC.

Microsoft przeportowuje DirectX na Linuksa i aktualizuje kernel WSL

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 17.01.2022, 19:41

Liczba odsłon: 4156

W odpowiedzi na feedback sterownik DirectX został napisany ponownie i zorganizowany w warstwy logiczne, które pomogą lepiej zrozumieć jego budowę.

Video Encode API dla DirectX 12 dostępne natywnie w Windows 11

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 9.12.2021, 17:59

Liczba odsłon: 3369

DirectX 12 udostępnia zestaw interfejsów, które pozwalają deweloperom wykonywać kodowanie wideo przy użyciu silników wideo akcelerowanych przez GPU.

DirectStorage z Xbox Velocity Architecture zmierza na PC z Windows

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 2.09.2020, 14:20

Liczba odsłon: 3125

API pozwoli zredukować frustrująco długie czasy ładowania i umożliwi grom prezentowanie bardziej rozległych i szczegółowych światów.

OpenCL i OpenGL na wszystkich urządzeniach z DirectX 12

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 25.03.2020, 12:54

Liczba odsłon: 2482

Nie wszystkie urządzenia z Windows wspierają OpenCL i OpenGL z przyspieszeniem sprzętowym. Twórcy gier mają zatem z tym problem.

DirectX 12 Ultimate - kulminacja najlepszej technologii graficznej dla PC i Xbox Series X

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 20.03.2020, 13:19

Liczba odsłon: 3448

DX12 Ultimate to kulminacja 25 lat innowacji graficznych, którą wkrótce poznają gracze pecetowi i konsolowi.