DirectX
Diablo IV kolejną grą PC z obsługą DirectStorage
Autor: Krzysztof Sulikowski
Opublikowano: 26.06.2023, 20:21
Liczba odsłon: 1226
Mijają miesiące, a my wciąż czekamy na kolejną grę na PC wykorzystującą technologię Microsoft DirectStorage.
DirectStorage 1.2 z obsługą wolniejszych dysków HDD
Autor: Krzysztof Sulikowski
Opublikowano: 20.04.2023, 18:00
Liczba odsłon: 1688
DirectStorage to technologia zaczerpnięta z Xbox Series X/S, która umożliwia szybsze ładowanie gier dzięki wykorzystaniu szybkich dysków SSD.
DirectStorage trafi do Unreal Engine 5 (UE5)
Autor: Krzysztof Sulikowski
Opublikowano: 11.07.2022, 13:42
Liczba odsłon: 1859
DirectStorage w połączeniu z szybkimi SSD osiąga imponujące wyniki na Xbox Series X/S i PC, wliczając w to nawet 11-krotnie szybsze ładowanie gier.
11-krotnie szybsze ładowanie gier dzięki DirectStorage na PC
Autor: Krzysztof Sulikowski
Opublikowano: 24.03.2022, 17:05
Liczba odsłon: 4403
Od niedawna technologia DirectStorage jest już dostępna na PC z Windows. Teraz możemy podziwiać jej rzeczywiste osiągi.
DirectStorage już dostępny na PC z Windows 10 i Windows 11
Autor: Krzysztof Sulikowski
Opublikowano: 15.03.2022, 14:17
Liczba odsłon: 4298
To publiczne wydanie rozpoczyna nową erę szybkich czasów ładowania i szczegółowych światów w grach PC.
Microsoft przeportowuje DirectX na Linuksa i aktualizuje kernel WSL
Autor: Krzysztof Sulikowski
Opublikowano: 17.01.2022, 19:41
Liczba odsłon: 4156
W odpowiedzi na feedback sterownik DirectX został napisany ponownie i zorganizowany w warstwy logiczne, które pomogą lepiej zrozumieć jego budowę.
Video Encode API dla DirectX 12 dostępne natywnie w Windows 11
Autor: Krzysztof Sulikowski
Opublikowano: 9.12.2021, 17:59
Liczba odsłon: 3369
DirectX 12 udostępnia zestaw interfejsów, które pozwalają deweloperom wykonywać kodowanie wideo przy użyciu silników wideo akcelerowanych przez GPU.
DirectStorage z Xbox Velocity Architecture zmierza na PC z Windows
Autor: Krzysztof Sulikowski
Opublikowano: 2.09.2020, 14:20
Liczba odsłon: 3125
API pozwoli zredukować frustrująco długie czasy ładowania i umożliwi grom prezentowanie bardziej rozległych i szczegółowych światów.
OpenCL i OpenGL na wszystkich urządzeniach z DirectX 12
Autor: Krzysztof Sulikowski
Opublikowano: 25.03.2020, 12:54
Liczba odsłon: 2482
Nie wszystkie urządzenia z Windows wspierają OpenCL i OpenGL z przyspieszeniem sprzętowym. Twórcy gier mają zatem z tym problem.
DirectX 12 Ultimate - kulminacja najlepszej technologii graficznej dla PC i Xbox Series X
Autor: Krzysztof Sulikowski
Opublikowano: 20.03.2020, 13:19
Liczba odsłon: 3448
DX12 Ultimate to kulminacja 25 lat innowacji graficznych, którą wkrótce poznają gracze pecetowi i konsolowi.