Z biegiem czasu liczba osób, z którymi mamy do czynienia podczas korzystania z pakietu Office 365, z reguły wzrasta. Oznacza to jednocześnie, że coraz więcej kontaktów pojawi się w naszej książce adresowej Outlook, sprawiając, że przestanie być ona tak czytelna jak na początku. Istnieją jednak proste sposoby, które pozwolą nam na wyszukanie w tym gąszczu niezbędnych nam informacji, czyli konkretnego kontaktu.
Aby wyszukać interesujący nas kontakt:
- Logujemy się do Office 365 przy pomocy danych swojego konta.
- Przechodzimy do aplikacji Poczta, gdzie w lewym dolnym rogu odnajdujemy ikonkę kontaktów.
- W lewym górnym rogu ekranu odnajdujemy pasek wyszukiwania, obok którego znajduje się ikona lupy. W jego pole wpisujemy poszukiwaną frazę, pod kątem której Outlook przeszuka nasze kontakty – może być to nawet numer telefonu. Aby wyszukać kontakty zawierające wybrane słowo (bądź ciąg znaków), wciskamy klawisz enter lub po prostu klikamy ikonę lupy. Co istotne, wyświetlone zostaną wszystkie kontakty zawierające podaną frazę, wobec czego najlepiej wybrać zwrot, który nie powtarza się zbyt często w naszej książce adresowej.