Włączenie odpowiedzi automatycznej

Włączenie odpowiedzi automatycznej

Autor: Damian Lisak

Opublikowano: 8/26/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 5862

Odpowiedź automatyczna to opcja, dzięki której nadawcy wiadomości otrzymują automatyczną wiadomość z informacją o naszej nieobecności. Sprawdza się to w sytuacjach, gdy np. wyjeżdżamy w delegację, na urlop czy chociażby będąc na zwolnieniu lekarskim. W treści automatycznej wiadomości możemy zamieścić różnego rodzaju informacje, przykładowo:
W dniach od 1 do 10 lipca przebywam poza biurem. W pilnych sprawach proszę kontaktować się z Panem Mateuszem Micińskim.

Dzięki takiej odpowiedzi nadawca, który nie wie, że nas nie ma, od razu o tym fakcie jest poinformowany, a co więcej, dowie się także, co ma zrobić w tej sytuacji. Aby włączyć odpowiedź automatyczną w naszej skrzynce pocztowej:

  1. Wchodzimy w Ustawienia (koło zębate), następnie wybieramy opcję Poczta.
  2. Teraz wybieramy z listy z lewej strony pozycję Odpowiedzi automatyczne.
  3. Następnie klikamy opcję Wysyłaj odpowiedzi automatyczne i wybieramy jedną spośród interesujących nas opcji, wpisując odpowiednią treść. Zmiany zapisujemy przyciskiem Zapisz.

Jak włączyć automatyczną odpowiedź

Gotowe! W zależności od wybranych opcji, gdy otrzymamy wiadomość, nasza poczta automatycznie wyśle odpowiedź do wybranej przez nas grupy nadawców wraz z wpisaną przez nas treścią.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia