W aplikacji Outlook 2016 mamy do dyspozycji wiele funkcji, które choć dla jednych użytkowników mogą wydawać się zbędne, dla innych mogą mieć kluczową rolę. Jedną z nich jest udzielenie pełnomocnictwa. Z perspektywy użytkownika pełniącego ważną funkcję w firmie jest to wygodne rozwiązanie, które umożliwia wyznaczonym osobom podejmować działania m.in. z zakresu kalendarza i poczty e-mail. Tym sposobem osoba przez nas wybrana, np. nasza asystentka, może nam pomóc w organizacji wydarzeń czy maili. Aby udzielić pełnomocnictwa, należy:
- Kliknąć przycisk Plik.
- Wybrać opcję Ustawienia kont, a następnie Udzielenie pełnomocnictw.
- Po pojawieniu się panelu klikamy przycisk Dodaj, po czym wybieramy z listy osobę lub osoby, które chcemy upełnomocnić, Dodajemy ją/je i potwierdzamy decyzję przyciskiem OK.
- Po dokonaniu tego wybieramy, jakie nasz pełnomocnik ma mieć uprawnienia, co również potwierdzamy przyciskiem OK.
Gotowe! Teraz osoba, której udzieliliśmy pełnomocnictwa, otrzyma monit w aplikacji Skype dla firm. Dodatkowo, jeżeli podczas wyboru uprawnień zaznaczymy opcję Automatycznie wyślij do pełnomocnika wiadomość podsumowującą te uprawnienia, osoba ta otrzyma odpowiedniego maila.