Tworzymy pierwszy zespół

Tworzymy pierwszy zespół

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 11/1/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3231

Podstawą usługi Microsoft Teams są oczywiście zespoły, w których pracownicy mogą ze sobą dyskutować, wymieniać się plikami, tworzyć notatki czy wspólnie pracować nad dokumentami. W tym poradniku omówimy, jak w aplikacji Microsoft Teams utworzyć taki zespół.

  1. Znajdując się na głównej karcie aplikacji Teams, przechodzimy do sekcji Zespoły.
  2. W dolnej części okna aplikacji klikamy polecenie Utwórz zespół.
  3. Tworzenie zespołu w Microsoft Teams

  4. W polu Nazwa zespołu wprowadzamy odpowiadającą nam nazwę nowego zespołu. Liczba znaków jest nieograniczona, a ich rodzaj nie ma znaczenia. Wprowadzenie nazwy zespołu jest konieczne do jego utworzenia.
  5. W polu Opis możemy wprowadzić krótką notatkę dotyczącą charakterystyki zespołu. Uzupełnienie tego pola jest opcjonalne.
  6. Klikamy przycisk Dalej.
  7. Tworzenie zespołu w Microsoft Teams

  8. Dodajemy do zespołu pracowników, wprowadzając ich imię i nazwisko lub adres e-mail w polu Członkowie. Oprócz osób do listy można dodać też grupy oraz listy dystrybucyjne z usługi Office 365.
  9. Należy pamiętać, że wszystkie osoby, grupy oraz listy muszą być zarejestrowane w Office 365 należącym do przedsiębiorstwa, a członkowie muszą posiadać dostęp do Microsoft Teams na podstawie przypisanej im licencji.

  10. Ustalamy prawa dostępu do zespołu dla poszczególnych członków. Do wyboru mamy opcje Członek oraz Właściciel. Członek może przeglądać zawartość zespołu oraz tworzyć i edytować nowe elementy. Natomiast Właściciel oprócz tego ma również prawo do usuwania zawartości, dodawania nowych członków do zespołu oraz usuwania ich z grupy.
  11. Tworzenie zespołu w Microsoft Teams

  12. Konfigurację nowego zespołu kończymy, klikając przycisk Gotowe.
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia