Microsoft Teams ma już 145 milionów aktywnych użytkowników dziennie — to najnowsza liczba, podana przez Microsoft dziś, pierwszego dnia konferencji Inspire 2021. Podczas gdy przez ostatnich 18 miesięcy statystyki użycia "Zespołów" rosną w przyspieszonym tempie, Microsoft chce dalej wspomagać użytkowników w spotkaniach, czatach, rozmowach, współpracy, a także coraz powszechniejszej automatyce procesów biznesowych. Część z tych nowych zmian w Teams dotyczy integracji z Microsoft Dynamics 365. Sprawdzamy, jakie zapowiedzi padły dziś na konferencji partnerskiej.
Praca hybrydowa wymaga nowej klasy aplikacji, które w bogaty sposób pojawiają się we wszystkich miejscach pracy — na czacie, kanałach i spotkaniach. Aplikacje te są fuzją ludzi oraz procesów biznesowych i nazywamy je po prostu "aplikacjami do współpracy". Stanowią również niezwykłą okazję dla naszych partnerów, aby połączyć się ze 145 milionami aktywnych użytkowników dziennie w usłudze Teams i rozszerzyć ich całkowity rynek docelowy.
Dynamics 365 i Teams oferują wspólnie potężne, nowe sposoby dla każdego w organizacji, aby mógł bez przeszkód wymieniać i przechwytywać idee bezpośrednio w toku pracy. Dziś ogłaszamy nową aplikację do współpracy, która połączy najlepsze rzeczy z Dynamics 365 i Teams. Eliminujemy również opłatę licencyjną, która historycznie blokowała firmy przed tego rodzaju integracją, dzięki czemu te doświadczenia są dostępne w Teams dla każdego użytkownika, bez dodatkowych opłat.
Żaden inny dostawca technologii nie oferuje tego rodzaju integracji oraz dostępności w organizacji, bez konieczności opłacania wielu leżących u podstaw licencji oprogramowania.
— Jared Spataro, Corporate Vice President w Microsoft 365
Użytkownicy oprogramowania Dynamics 365 mogą teraz zaprosić każdego z organizacji, aby przeglądał i współpracował na rekordach klientów bezpośrednio w przepływie pracy na czacie lub kanale Teams. Pozwoli to upewnić się, że odpowiednia osoba wykonuje następne najlepsze działanie — szybciej i efektywniej, bez potrzeby zmieniania kontekstu między różnymi aplikacjami i źródłami danych. W przypadku handlowców oznacza to możliwość udostępniania informacji, takich jak szczegóły możliwości sprzedaży, historia klienta, stan relacji z klientem, kluczowe kontakty i nie tylko. Dodatkowe możliwości są też dostępne dla pracowników obsługi klienta.
Jako że świat zmienia się szybciej, niż kiedykolwiek wcześniej, nikt z nas nie ma czasu do marnowania, próbując kończyć zadania. Wyszukiwanie informacji, odnajdywanie eksperta do pomocy klientowi czy przełączanie się między aplikacjami przez cały dzień — wszystkie te rzeczy spowalniają rytm pracy i i powstrzymują nas od dostarczania klientom tego, co się liczy — zauważa Alysa Taylor, Corporate Vice President w dziale Industry, Apps, and Data Marketing w Microsoft. Trudno się z tym nie zgodzić! O naprawdę wielu tego typu integracjach pisaliśmy już w poprzednich latach, a dzisiejsze ogłoszenie tylko utwierdziło nas w poglądzie, że Teams to prawdziwe centrum dowodzenia, którego prawie że nie trzeba opuszczać, by pracować z aplikacjami Microsoft 365 i nie tylko.