W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek błędu podczas korzystania z elementów pakietu Office niezbędne może okazać się skorzystanie z Pomocy Technicznej. W pakiecie oferowanym przez Microsoft jest ona bardzo rozbudowana i podzielona na odpowiednie sekcje, dzięki czemu nasze zgłoszenie powinno zostać zweryfikowane dosyć szybko. Ponadto istnieje spora szansa, że w trakcie składania zapytania znajdziemy odpowiednie rozwiązanie naszego problemu na liście sugestii.
W celu skontaktowania się z pomocą techniczną bądź wyszukania rozwiązania występującego problemu:
- Logujemy się do Office 365 na koncie administratora.
- Przechodzimy do sekcji Administrator.
- W oknie opisanym jako Pomoc techniczna klikamy Nowe żądanie usługi.
- Z listy wybieramy ogólną tematykę problemu. Jeśli nie możemy odnaleźć odpowiedniej kategorii, należy wybrać Więcej.
- Następne okno służy sprecyzowaniu zagadnienia. Pierwszym krokiem jest wybranie z listy Funkcji, której dotyczy oraz objawów. Gdy już tego dokonamy, należy własnymi słowami opisać problem oraz podać jego szczegóły, po czym wcisnąć Dalej.
- Kolejny ekran wyświetli nam potencjalne rozwiązania (o ile takowe zostaną znalezione). Kliknięcie w nie przeniesie nas do strony opisującej rozwiązanie problemu. Jeśli jednak nadal będziemy chcieli skontaktować się z pomocą techniczną, należy wybrać Tak, kontynuuj.
- W kolejnym etapie należy podać bardziej zaawansowane szczegóły, takie jak dostępność usługi oraz liczba użytkowników, których dotyczy problem. Następnie należy podać adres jednego z użytkowników, u którego dany problem się pojawił. Opcjonalnie załączyć można do 5 zrzutów ekranu o rozmiarze maksymalnie 5 MB.
- Ostatnim krokiem jest potwierdzenie zgłoszenia i danych kontaktowych (adresu e-mail oraz numeru telefonu). Gdy będziemy już gotowi, wybieramy polecenie Prześlij żądanie, co finalizuje proces. Aby wyświetlić w późniejszym czasie status zgłoszenia, wystarczy w panelu Administrator odszukać w oknie Pomoc techniczna opcję opisaną jako Wyświetl żądanie usługi