Jak usunąć pustą stronę?

Jak usunąć pustą stronę?

Autor: Damian Więcławek

Opublikowano: 5/27/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 56010

Gotowy dokument, który chcemy poprawiać, może zawierać parę błędów. Po edycji i formatowaniu może się okazać, że posiadamy w dokumencie puste strony. Jak więc usunąć je bez przypadkowego usuwania treści dokumentu?

  1. Na początek uruchamiany opcję pokazywania wszystkich znaków. Przechodzimy na wstęgę Narzędzia główne i w sekcji Akapit klikamy Pokaż wszystko. Istnieje także możliwość wyświetlenia wszystkich znaków poprzez użycie kombinacji znaków Ctrl + *.
  2. Teraz odnajdujemy w dokumencie stronę, którą chcemy usunąć i odnajdujemy znak Podział strony.
  3. Jak usunąć pustą stronę

  4. Naciskamy klawisz Delete.

CentrumXP - więcej niż licencje

Czy wiesz, że w Sklepie CentrumXP znajdziesz nie tylko licencje Microsoft, ale także nowoczesne usługi oraz szkolenia zaprojektowane z myślą o dynamicznie rozwijającym się biznesie? Zespół ekspertów z CentrumXP & Onex Group pomoże Twojej firmie m.in. w wykonaniu migracji skrzynek pocztowych do Exchange Online i skonfigurowaniu domeny w Microsoft 365, a także przeprowadzi kompleksowe szkolenie z wykorzystania usług i aplikacji Microsoft 365. Sprawdź naszą ofertę lub skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie indywidualne rozwiązanie.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia