Dodajemy nowy kanał zespołu

Dodajemy nowy kanał zespołu

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 1/9/2018, 12:00 AM

Liczba odsłon: 2296

Wewnątrz zespołów w Microsoft Teams możliwe jest tworzenie kanałów. Pozwalają one podzielić pracę zespołu na projekty czy lokalizacje. Wewnątrz kanałów możliwe jest przechowywanie osobnych konwersacji i plików, co przekłada się na utrzymanie porządku w zespole. W tym poradniku omówimy, jak utworzyć taki kanał.

Jak utworzyć kanał w zespole?

  1. Rozwijamy menu opcji dodatkowych (oznaczone symbolem trzech kropek) zespołu głównego w panelu nawigacyjnym zespołów.
  2. Menu opcji zespołu

  3. Klikamy polecenie Dodaj kanał.
  4. Wprowadzamy nazwę kanału i opcjonalnie opis.
  5. Kreator nowego kanału

  6. Klikamy polecenie Dodaj.

Kanał zostaje dodany do panelu nawigacyjnego zespołów. Współpracowników do kanału możemy zaprosić, korzystając z funkcji wzmianek, wprowadzając w panelu rozmowy @ImięNazwisko, jak na poniższym przykładzie.

Kreator nowego kanału

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia