Błąd 80180002 w Microsoft 365 - jak rozwiązać?

Błąd 80180002 w Microsoft 365 - jak rozwiązać?

Autor: Mateusz Miciński

Opublikowano: 5/22/2023, 1:13 PM

Liczba odsłon: 2096

Użytkownicy pakietu Microsoft 365, podczas próby instalacji i aktywacji aplikacji mogą doświadczyć błąd o numerze 80180002. Błąd ten najczęściej występuje w komputerach, które wcześniej połączone były z inną subskrypcją Microsoft 365 lub innym kontem użytkownika.

Na szczęście z błędem 80180002 można sobie bardzo łatwo poradzić. W większości przypadków wystarczy odpięcie z systemu problematycznego konta lub innych starych i nieużywanych kont, a następnie zalogowanie się ponownie. Poniżej przedstawiamy krok po kroku jak rozwiązać problem z błędem 80180002 w Microsoft 365.

Błąd 80180002 w Microsoft 365 - jak rozwiązać?

Jak rozwiązać problem z błądem 80180002 w Microsoft 365?

  1. Rozwiń menu Start i przejdź do ustawień systemowych.
  2. Z widocznych kategorii ustawień wybierz pozycję Konta.
  3. Następnie przejdź do opcji Dostęp do pracy lub szkoły. W Windows 10 sekcja ta nazywa się Uzyskaj dostęp do miejsca pracy lub nauki.
  4. Na koniec obok problematycznego konta służbowego lub edukacyjnego kliknij przycisk Rozłącz. Jeżeli w tym miejscu znajdują się inne stare i nieużywane konta, także je rozłącz.
  5. Ponownie uruchom dowolną aplikację pakietu Office, na przykład Word.
  6. W prawym górnym rogu kliknij przycisk Zaloguj się i wprowadź swoje poświadczenia do konta Microsoft 365.
  7. Po zalogowaniu się pojawi się okno, w którym odznacz opcję Zezwalaj mojej organizacji na zarządzanie moim urządzeniem, a następnie kliknij pozycję Tylko ta aplikacji.

Błąd 80180002 w Microsoft 365 - jak rozwiązać?

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia