Pod koniec kwietnia Microsoft poinformował, że zadania z Planner Premium zaczęły synchronizować się z Plannerem i To Do. Dzięki temu użytkownicy mogą bez przeszkód wyświetlać swoje zadania z planu Premium w widoku "Przypisane do mnie" w Microsoft To Do, Plannerze w przeglądarce oraz nowej aplikacji Planner w Teams. Funkcjonalność jest wdrażana stopniowo i może stać się aktywna dopiero w kolejnych tygodniach.
Widok "Przypisane do mnie" w aplikacji Planner daje użytkownikom uporządkowany wgląd w ich zadania z To Do, Outlooka, notatek ze spotkania, Loop i Plannera. Dotychczas brakującym ogniwem były zadania utworzone w planach Planner Premium, wcześniej noszącego nazwę Project dla sieci Web. Teraz się to zmieniło: wszyscy użytkownicy z licencją Microsoft 365 mają już zapewniony dostęp do zadań z Plannera Premium we wspomnianym widoku. Wszystkie zadania utworzone w planie Premium po wdrożeniu tej funkcji w Twojej dzierżawie będą automatycznie synchronizowane z Twoim widokiem "Przypisane do mnie".
"Przypisane do mnie" oferuje scentralizowany interfejs do zarządzania Twoimi zadaniami z planu Premium, jak również wszystkimi pozostałymi zadaniami w Microsoft 365. Możesz nie tylko podejrzeć te zadania, ale też aktualizować ich postępy i oznaczać jako ukończone. Aby edytować pozostałe pola, wystarczy kilka kliknięć – zrobisz to, klikając "Przejdź do planu Premium" w widoku szczegółów zadania, co następnie włączy pełne możliwości zarządzania zadaniem. Jeśli natomiast korzystasz z aplikacji webowej, kliknij "Przejdź do projektu" w widoku szczegółów zadania. Otworzy to zadanie w Project dla sieci Web, dając możliwość pełnego zarządzania zadaniem.
W drodze są jeszcze kolejne funkcje, takie jak możliwość edytowania kolejnych pól w widoku "Przypisane do mnie", synchronizacja etykiet i checklist oraz synchronizacja zadań z planów w nazwanej organizacji.