Na konferencji Ignite w listopadzie padła zapowiedź Microsoft Copilot for Service. To jeszcze jeden produkt z rodziny Copilot, dostosowany do konkretnych ról w firmie. Dziś Microsoft ogłosił jego dostępność w publicznej wersji zapoznawczej. Czym konkretnie jest ta usługa i czym różni się od Copilota w Microsoft 365?
Copilot for Service ma wszystkie funkcje Copilota dla Microsoft 365, plus dodatkowo możliwości dedykowane konkretnym rolom w firmie — w tym przypadku rolom pracowników contact center. Wspomaga on pracowników sztuczną inteligencją, aby rozszerzyć doświadczenia serwisu i wspomóc produktywność agentów. Copilot for Service pozwala połączyć się ze wszystkimi danymi — CRM, systemami contact center i innymi źródłami — aby wprowadzić AI do konwersacji bez zastępowania istniejących systemów.
Microsoft napisał dziś na blogu, że Copilot for Service jest dostępny w wersji public preview i można uzyskać do niego dostęp, rejestrując się na stronie usługi. Zaprezentowaliśmy Copilot for Service kilka tygodni temu na Microsoft Ignite, wprowadzając elastyczność dla organizacji, aby mogły zacząć czerpać korzyści z generatywnej sztucznej inteligencji, rozszerzając dotychczasowe inwestycje w CRM i rozwiązania obsługi contact centers. Copilot for Service syntetyzuje ogromne ilości już dostępnych danych z zaufanych źródeł wiedzy organizacji, aby zapewnić agentom odpowiednie i aktualne wskazówki w ich przepływach pracy — czytamy w poście.
Dowiedz się więcej z naszych artykułów: