Microsoft Copilot for Sales już ogólnodostępny

Microsoft Copilot for Sales już ogólnodostępny

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 2/5/2024, 1:00 PM

Liczba odsłon: 712

W ten weekend gigant z Redmond ogłosił ogólną dostępność Microsoft Copilot for Sales oraz Microsoft Copilot for Service – usług łączących moc Copilota dla Microsoft 365 z opartymi na rolach wglądami i działaniami usprawniającymi procesy biznesowe, automatyzującymi powtarzalne zadania i odblokowującymi kreatywność. Oba integrują się z Twoimi istniejącymi systemami contact center i CRM, takimi jak Salesforce czy ServiceNow. Teraz przyjrzymy się bliżej pierwszej z tych usług.

Sprzedawcy stoją dziś w obliczu wielu wyzwań i według badania Gartnera aż 79% z nich obsługuje więcej klientów niż w zeszłym roku. Firma analityczna zaleca sprzedawcom przekazanie części interakcji z klientami sztucznej inteligencji, by samemu móc skupić się np. na angażowaniu kupujących na ludzkim poziomie, aby zrozumieć ich potrzeby, motywacje i obiekcje oraz dokonać ostatecznej walidacji, że zakup jest dla nich odpowiedni. Microsoft mówi, że ciężko pracował nad dostarczeniem rozwiązania AI, które zaadresowałoby te potrzeby.

Zeszłej jesieni Microsoft zaprezentował Copilot for Sales, asystenta AI dla zespołów sprzedaży do maksymalizowania produktywności i finalizowania większej liczby transakcji. W ten weekend usługa stała się ogólnodostępna. Copilot for Sales opiera się na Copilot for Microsoft 365, rozszerzając go o łączność z platformami CRM, takimi jak Microsoft Dynamics 365 Sales i Salesforce Sales Cloud, aby sprowadzać typowe dla sprzedaży wglądy i rekomendacje do aplikacji, takich jak Outlook, Teams i Word.

Copilot for Sales pozwala dziś sprzedawcom między innymi:

  • Generować briefy dotyczące przygotowania spotkań sprzedażowych w programie Word.
  • Podsumować e-maile i przedstawić adekwatne zamiary zakupowe oraz analizę BANT w Outlooku.
  • Generować wiadomości e-mail w Outlooku z adekwatnymi informacjami o produktach, klientach, relacjach i możliwościach z systemu CRM i Microsoft Graph.
  • Dodawać potencjalnych klientów i aktualizować rekordy CRM bezpośrednio z Outlooka.
  • Przeglądać notatki z przygotowań do spotkań oraz spostrzeżenia dotyczące sprzedaży w czasie rzeczywistym podczas rozmów w aplikacji Teams.
  • Przeglądać podsumowania spotkań sprzedażowych w Teams z analizą rozmów, słowami kluczowymi i wskaźnikami KPI oraz sugerowanymi zadaniami.
  • Tworzyć w Teams wspólne pokoje transakcji, które synchronizują się z danymi CRM.

Copilot dla Microsoft 365 jest także dołączony do Copilot for Sales, co pozwala sprzedawcom robić wszystko to, co umożliwia podstawowa wersja usługi. Copilot for Sales jest dostępny dla subskrybentów Microsoft 365 Business Standard, Business Premium, E3 i E5, a także Office 365 E3 i E5.

Według cennika Microsoftu koszt usługi to 50 USD miesięcznie na użytkownika przy zobowiązaniu rocznym. Klienci posiadający już subskrypcję Copilot dla Microsoft 365 mogą wykupić Copilot for Sales za 20 USD miesięcznie, zaś posiadacze subskrypcji Dynamics 365 Sales Premium mogą za 30 USD miesięcznie wykupić Copilot dla Microsoft 365, aby uzyskać pełne doświadczenie Microsoft Copilot for Sales. Dowiedz się więcej z naszych artykułów:

Źródło: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2024/02/01/microsoft-copilot-for-sales-and-copilot-for-service-are-now-generally-available/

Źródło: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2024/02/01/microsoft-copilot-for-sales-and-copilot-for-service-are-now-generally-available/

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia