Na konferencji partnerskiej Microsoft Inspire 2023 gigant z Redmond ogłosił nową falę generatywnej AI dla Microsoft Teams. Wraz z wprowadzeniem Microsoft 365 Copilot do niezaplanowanych połączeń telefonicznych i pisanych konwersacji na czacie Teams inteligentny asystent będzie wspomagał użytkowników w pozostawaniu na bieżąco z dyskusjami i elementami akcji oraz w rejestrowaniu ważnych informacji.
Microsoft 365 Copilot w Teams Phone
Wprowadzenie Copilota do Teams Phone to pierwsze rozwiązanie UCaaS (Unified Communication as a Service) z generatywną funkcjonalnością AI dla rozmów telefonicznych. Dzięki temu możesz wykonywać i odbierać połączenia w aplikacji Teams na dowolnym urządzeniu i otrzymywać podsumowania oraz wglądy w czasie rzeczywistym. Możesz też poprosić Copilota o przygotowanie notatek z kluczowymi punktami spotkania, takimi jak nazwiska, daty, liczby i zadania.
Copilot w Teams Phone obsługuje połączenia zarówno VoIP, jak i PSTN. Jest on już dostępny dla klientów uczestniczących w Microsoft 365 Copilot Early Access Program.
Microsoft 365 Copilot na czacie Teams
Copilot na czacie Teams pozwala Ci szybko zsyntezować kluczowe informacje z Twoich wątków czatu. Możesz zadać konkretne pytania w języku naturalnym albo skorzystać z gotowych promptów, aby nadrobić zaległości w konwersacji lub przypomnieć sobie kluczowe kwestie, zorganizować najważniejsze punkty dyskusji i podsumować informacje, które mają dla Ciebie znaczenie. Copilot pozwala zredukować wysiłki potrzebne do zarządzania wieloma wątkami czatu i zająć się sprawami naprawdę istotnymi — bez zakłócania Twojej pracy.
Copilot na czacie Microsoft Teams jest już dostępny dla klientów uczestniczących w Microsoft 365 Copilot Early Access Program.