Zmiana danych organizacji

Zmiana danych organizacji

Autor: Amadeusz Labuda

Opublikowano: 7/21/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3522

Zdarza się, że zmianie ulegają dane organizacji takie jak chociażby numer telefonu czy też adres e-mail osoby odpowiedzialnej za kontakt z pomocą techniczną. Do zadań powierzonych administratorowi Office 365 należy między innymi dbanie o to, by informacje te były stale aktualne. Na szczęście proces towarzyszący ich edycji jest bardzo prosty.

Aby zmienić dane organizacji:

  1. Logujemy się do Office 365 przy pomocy konta administratora.
  2. W głównym menu wybieramy Administrator.
  3. Klikamy nazwę naszej organizacji znajdującą się w prawym górnym rogu.
  4. Na następnym ekranie wybieramy pierwszy od góry przycisk - Edytuj.
  5. Po prawej stronie zostaną wyświetlone obecne dane organizacji. Aby je zmienić, kasujemy zawartość wybranej rubryki, uzupełniając ją aktualnymi informacjami. Pola oznaczone gwiazdką muszą zostać wypełnione. Gdy już tego dokonamy, wciskamy Zapisz.
  6. Kolejny ekran informuje o powodzeniu operacji - jeśli ta przebiegła pomyślnie, wystarczy wcisnąć przycisk Zamknij.

Edycja danych organizacji

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia