Choć Outlook Web App ma szeroką gamę funkcji i możliwości, dla niektórych użytkowników może się to wydawać wciąż za mało. Dlatego Microsoft udostępnił możliwość korzystania z dodatków tworzonych przez inne firmy, które są kompatybilne z Outlookiem. Do wyboru mamy między innymi dodatki znajdujące się w Sklepie Office, gdzie do wyboru mamy ich ponad 240 (w tym znaczna większość jest bezpłatna). W ten sposób nasza poczta może być jeszcze wygodniejsza i przyjemniejsza w korzystaniu. Aby zainstalować dodatek:
- Klikamy przycisk Ustawienia (koło zębate), a następnie wybieramy pozycję Poczta.
- Z panelu znajdującego się z lewej strony otwieramy zakładkę Ogólne i wybieramy Zarządzanie dodatkami.
- Teraz klikamy przycisk + (znak dodatni) i wybieramy jedną spośród trzech opcji: Dodaj ze Sklepu Office, Dodaj z adresu URL lub Dodaj z pliku.
Teraz pozostaje nam tylko wybrać interesujący nas dodatek i zainstalować go. Jeżeli nie chcemy, aby któryś z zainstalowanych współpracował już z naszą pocztą, możemy go wyłączyć poprzez odznaczenie "fajki" pod kategorią Włączone. Gotowe!