Tworzenie biblioteki obrazów w SharePoint

Tworzenie biblioteki obrazów w SharePoint

Autor: Amadeusz Labuda

Opublikowano: 9/8/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3790

Podczas pracy w zespole konieczny może się okazać dostęp wszystkich jego członków do tych samych grafik. Na szczęście SharePoint oferuje możliwość utworzenia bibliotek obrazów, dzięki czemu nie powinno to stanowić problemu.

W celu utworzenia biblioteki obrazów w SharePoint:

  1. Logujemy się do Office 365 danymi konta o odpowiednich uprawnieniach.
  2. Z głównego menu wybieramy SharePoint.
  3. Przechodzimy na witrynę, na której ma się znaleźć tworzona właśnie biblioteka obrazów.
  4. W lewym górnym rogu, nieco poniżej nazwy witryny znajduje się rozwijane menu Nowa. Wybieramy w nim opcję Aplikacja.
  5. Znajdujemy pozycję opisaną jako Biblioteka obrazów. Najprościej dokonać tego za pomocą wyszukiwarki. Gdy już znajdziemy wspomnianą bibliotekę, klikamy jej ikonkę.
  6. W ekranie, który się pojawi, możemy wpisać pożądaną nazwę oraz wcisnąć polecenie Utwórz, co zakończy proces tworzenia. Zalecane jest jednak przejście w Opcje zaawansowane, celem dodania opisu.
  7. Będąc tutaj, można ustalić nie tylko nazwę i opis biblioteki, lecz również to, czy tworzona będzie historia wersji. Gdy już będziemy gotowi, aby zakończyć proces kreacji, klikamy Utwórz.

Dodawanie biblioteki obrazów w SharePoint

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia