Tworzenie alertu do zdarzenia w kalendarzu SharePoint

Tworzenie alertu do zdarzenia w kalendarzu SharePoint

Autor: Amadeusz Labuda

Opublikowano: 8/5/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3906

Bardzo przydatna w gąszczu terminów może okazać się funkcja alertu w kalendarzu SharePoint. Dzięki niej w przypadku zmiany wybranego wydarzenia otrzymamy stosowne powiadomienie na telefon bądź też skrzynkę e-mail. Oznacza to w praktyce, że potrzeba upewniania się na przykład, czy dane spotkanie nadal jest aktualne, odchodzi do lamusa. Sam proces tworzenia alertów tego typu jest stosunkowo prosty, poniżej znajdziecie odpowiednią instrukcję.

W celu utworzenia alertu wydarzenia w kalendarzu SharePoint:

  1. Logujemy się do Office 365 danymi konta o odpowiednich uprawnieniach.
  2. Z głównego menu wybieramy SharePoint.
  3. Przechodzimy do witryny, na której znajduje się kalendarz zawierający wybrane wydarzenie.
  4. Zaznaczamy je na widocznym kalendarzu pojedynczym kliknięciem, po czym z widocznej wyżej belki rozwijamy Prześlij mi alert, następnie wybieramy Ustaw alert dla tego elementu.
  5. Gdy tego dokonamy, otworzy się okno, w którym doprecyzować możemy: jaką nazwę ma nosić tworzony alert, kto ma go otrzymać, w jakiej formie powiadomienie zostanie nadane oraz co wywoływać ma wysłanie alertu. Ponadto możliwe jest tu również określenie opóźnienia, które przydatne może się okazać, gdy sprawdzamy wiadomości o określonych porach.
  6. Cały proces, po ustawieniu oczywiście pożądanych parametrów, finalizujemy poprzez wybranie OK

Tworzenie alertu do zdarzenia

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia