Rezerwowanie terminów w witrynie rezerwacji jako klient to proces składający się zaledwie z kilku bardzo prostych kroków.
Przede wszystkim wybieramy usługę, z której chcemy skorzystać.
Dalej w kalendarzu wybieramy miesiąc i dzień spotkania, następnie z listy wybieramy pracownika, który nam odpowiada lub wybieramy opcję dowolnej osoby i wskazujemy godzinę, na którą chcemy umówić spotkanie.
W ostatnim kroku wprowadzamy informacje o sobie – imię i nazwisko, adres e-mail, numer kontaktowy i miasto oraz opcjonalnie notatkę z uwagami dotyczącymi spotkania, które zostaną przekazane wybranemu pracownikowi. Podane informacje osobiste zostaną również zapisane na liście klientów firmy w usłudze Microsoft Bookings.
Rezerwację terminu spotkania finalizujemy, klikając przycisk Zarezerwuj. Po zapisaniu rezerwacji w systemie możemy zapoznać się z jej podsumowaniem. Na ekranie posumowania widzimy wybraną usługę, jej koszt, datę i godzinę, wybranego pracownika i opcje ponownego zaplanowania, anulowania i utworzenia nowego terminu.
Zarezerwowany termin zostaje następnie zapisany w firmowym kalendarzu wraz ze szczegółami, a na firmową skrzynkę pocztową przychodzi wiadomość informująca o rezerwacji.