Kategoria Moje zadania w programie Planner przedstawia tylko te zadania, które zostały nam powierzone do wykonania. Zadanie te domyślnie podzielone są według postępu (Nierozpoczęte, W toku oraz Ukończone), ale mogą być wyświetlane również w postaci klasycznego planu zadań. Oprócz samego wyświetlania naszych zadań, kategoria oferuje również pewną funkcjonalność.
Przede wszystkim zadania zapisane w tej kategorii mają tę samą funkcjonalność, z jakiej możemy korzystać w normalnym planie pracy. Po kliknięciu elementu zostaje otwarty widok szczegółowy, w którym możemy edytować status zadania, daty rozpoczęcia oraz zakończenia, tworzyć listy kontrolne i dodawać załączniki.
W widoku podstawowym kategorii Moje zadania, po najechaniu kursorem myszy na zadanie, uaktywnia się przycisk ukończenia zadania. Wystarczy kliknąć przycisk i zadanie zostanie usunięte z listy aktywnych i przeniesione do przedziału zadań ukończonych.
Na kafelku zadania umieszczone jest również dodatkowe menu, ukryte pod symbolem trzech kropek. Z poziomu tego menu możemy przypisać zadanie do jednej z sześciu kategorii kolorów lub usunąć zadanie z listy.
W dolnej części kafelka zadania umieszczone jest imię i nazwisko pracownika lub awatary osób przydzielonych do jego realizacji. Po najechaniu kursorem myszy na ten obszar, uaktywnia się funkcja przydzielania do zadania kolejnych osób lub usunięcia aktualnie dodanych.