Nowa grupa w Outlook

Nowa grupa w Outlook

Autor: Damian Lisak

Opublikowano: 8/19/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 1736

Aplikacja Outlook w usłudze Office 365 zawiera funkcję tworzenia Grup, która umożliwia dokonanie szybkiej i prostej korespondencji seryjnej, z czym można się niejednokrotnie spotkać w firmach. Aby utworzyć taką grupę, należy:

  1. Kliknąć przycisk + (znak plusa) obok folderu Grupy.
  2. Po pojawieniu się panelu z prawej strony należy wpisać nazwę grupy, jej identyfikator, opcjonalnie dodać do niej opis, ustawić prywatność (publiczna lub prywatna), można też zaznaczyć opcję otrzymywania kopii wiadomości i zdarzeń grupy do skrzynek odbiorczych członków, następnie zatwierdzić utworzenie grupy o takich właściwościach przyciskiem Utwórz.
  3. Kolejnym krokiem jest dodanie członków grupy poprzez wpisanie ich nazwy lub adresu e-mail. Wybór członków zatwierdzamy opcją Utwórz.

Tworzenie nowej grupy w Outlook

Gotowe! Po utworzeniu nowej grupy jesteśmy od razu na nią przekierowywani. W ten sposób możemy w szybki i prosty sposób komunikować się z członkami naszej grupy, czyli np. z konkretnym działem firmy. Co więcej, wszystkie dodane osoby otrzymają maila z informacją o dołączeniu do danej grupy.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia