Program Microsoft Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager integruje łatwe w użyciu funkcje zarządzania kontaktami i klientami, a także funkcje zarządzania projektami i marketingiem z pocztą e-mail oraz kalendarzem. Dzięki temu można oszczędzać czas zapewniając zorganizowaną pracę z wykorzystaniem znajomego środowiska programu Outlook.
Nowy pulpit nawigacyjny programu Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager natychmiast udostępnia najważniejsze informacje.
Nowy interfejs programu Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager integruje funkcje zarządzania kontaktami w małych firmach ze znanym środowiskiem programu pocztowego.
Program Microsoft Office Outlook 2007 z dodatkiem Business Contact Manager integruje funkcje zarządzania kontaktami w małych firmach ze znanym środowiskiem programu pocztowego. Teraz możesz w swojej firmie udostępniać dane o klientach, sprzedaży i projektach oraz zarządzać nimi w jednym miejscu. Pozwala to na bardziej efektywne wykorzystywanie szans sprzedaży i dostosowywanie się do potrzeb klientów. Nowe, wydajne funkcje umożliwiają zarządzanie potencjalnymi i bieżącymi klientami, śledzenie i prognozowanie szans sprzedaży, przydzielanie i nadzorowanie zadań w ramach projektów, a także realizowanie skuteczniejszych kampanii marketingowych.