Microsoft Office Outlook 2007 to program zarządzania wiadomościami, który dodatkowo oferuje zaawansowane funkcje organizowania czasu i danych. Dostępne narzędzia umożliwiają porządkowanie i wyszukiwanie informacji oraz nadawanie im priorytetów.
Dzięki usprawnionemu interfejsowi programu Microsoft Office Outlook 2007, w momencie tworzenia nowej wiadomości e-mail możesz łatwo uzyskać dostęp do wszystkich opcji formatowania.
Nowa karta Wstaw w interfejsie programu Outlook 2007 zapewnia przejrzysty widok elementów, które można wstawić lub dodać do wiadomości e-mail, na przykład hiperłącza, obrazy lub elektroniczne wizytówki.
Program Outlook 2007 ma przeprojektowany interfejs wiadomości, przez co tworzenie, formatowanie oraz przetwarzanie informacji jest łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Wszystkie funkcje programu Outlook 2007 są umieszczane w łatwo dostępnych miejscach — możesz teraz łatwiej wybierać potrzebne opcje.
Program Microsoft Office Outlook 2007 oferuje innowacje, które zapewnią Ci jedno miejsce do szybkiego przeszukiwania poczty, organizowania pracy i lepszego udostępniania informacji innym osobom. Dzięki zmienionemu wyglądowi oraz zmodyfikowanym zasadom działania interfejsu wiadomości, możesz teraz tworzyć, formatować i przetwarzać informacje w łatwiejszy i bardziej intuicyjny sposób. Możesz też przeglądać i sprawdzać priorytety dnia za pomocą paska czynności do wykonania, na którym czytelnie wyświetlane są odpowiednio oznaczone wiadomości e-mail oraz zadania. Nowe funkcje kalendarza w programie Outlook 2007 zapewniają możliwości łatwego udostępniania informacji współpracownikom oraz innym osobom. Sprawdź, jak program Outlook 2007 umożliwia skoncentrowanie się na najistotniejszych sprawach.