Zmiana podstawowego adresu e-mail konta w usłudze Microsoft 365 przydaje się w sytuacji, kiedy użytkownik chce zaktualizować swoje dane kontaktowe lub dane osobowe. Takiej zmiany można również dokonać, kiedy zmieniają się dane firmy lub kontaktowy adres e-mail. Czynność tę może wykonać administrator usługi w panelu administracyjnym. W tym poradniku przedstawimy, jak krok po kroku tego dokonać.
Jak zmienić podstawowy adres e-mail na koncie w Microsoft 365?
- Zaloguj się na stronie www.office.com, używając konta z uprawnieniami administracyjnymi.
- Przejdź do modułu Administracja.
- Z menu po lewej stronie rozwiń listę Użytkownicy.
- Wybierz pozycję Aktywni użytkownicy.
- Wybierz użytkownika, klikając jego nazwę.
- W wyświetlonym panelu bocznym kliknij łącze Zarządzaj nazwą użytkownika i adresem e-mail znajdujące się w sekcji Nazwa użytkownika i adres e-mail.
- Kliknij ikonę ołówka znajdującą się przy podstawowym adresie e-mail.
- Wprowadź nowy adres e-mail dla tego konta i kliknij przycisk Gotowe.
- Na końcu kliknij przycisk Zapisz zmiany, znajdujący się na dole bocznego panelu. Adres e-mail został prawidłowo zmieniony, jednakże usługa potrzebuje czasu (nawet do 3 dni), zanim wprowadzone zmiany zostaną prawidłowo przetworzone i zaktualizowane w innych miejscach.