Jak włączyć automatyczne sprawdzanie pisowni w Outlook?

Jak włączyć automatyczne sprawdzanie pisowni w Outlook?

Autor: Arkadiusz Partyka

Opublikowano: 11/16/2023, 11:18 AM

Liczba odsłon: 1769

Skuteczna komunikacja w dzisiejszym świecie biznesu i prywatnych relacji opiera się nie tylko na treści, ale także na jej formie. Błędy ortograficzne mogą zaszkodzić Twojej reputacji i wprowadzić zamieszanie w przekazie. Dlatego też, korzystając z programów do obsługi poczty elektronicznej takich jak Microsoft Outlook, warto zadbać o automatyczne sprawdzanie pisowni. Dzięki tej funkcji unikniesz potencjalnych błędów językowych i podniesiesz jakość swoich wiadomości. W tej poradzie dowiesz się, jak włączyć automatyczne sprawdzanie pisowni w programie Outlook, co pomoże Ci zachować profesjonalny i bezbłędny styl w każdej korespondencji.

  1. Jak włączyć automatyczne sprawdzanie pisowni w Outlook?
  2. Uruchom aplikację Outlook.
  3. Przejdź do menu Plik.
  4. Kliknij pozycję Opcje.
  5. W wyświetlonym oknie przejdź do sekcji Poczta.
  6. Zaznacz opcję Zawsze sprawdzaj pisownię przed wysłaniem.

Sprawdzanie pisowni w Microsoft Outlook

Rekrutujemy: Dołącz do zespołu eskpertów Data & AI!
Rekrutujemy: Dołącz do zespołu eskpertów Data & AI!

Wydarzenia