Nie o wszystkich obowiązkach jesteśmy w stanie pamiętać. Część z nich notujemy na kartkach, czy prosimy o przypomnienie znajomych, rodzinę czy współpracowników. Warto zerwać z tymi przyzwyczajeniami na rzecz funkcji aplikacji Outlook 2016, która przypomni nam w odpowiednim czasie o obowiązkach. Zobaczmy zatem jak ustawić przypomnienie w aplikacji Outlook 2016.
- W głównym widoku programu na wstędze Narzędzia główne klikamy przycisk Nowe elementy i wybieramy pozycję Termin.
- W wyświetlonym oknie wprowadzamy opis czynności, o której program Outlook 2016 ma nam przypomnieć. Tę informację wpisujemy w pole Temat.
- Opcjonalnie w pole Lokalizacja podać możemy miejsce związane z obowiązkiem, a także w główne pole szczegółowy opis.
- Teraz za pomocą list Czas rozpoczęcia oraz Czas zakończenia określamy datę i godzinę zadania, które będziemy wykonywać. Jeżeli czynność ta nie ma dokładnie sprecyzowanych godzin, zaznaczamy opcję Wydarzenie całodzienne.
- Następnie na wstędze Termin w sekcji Opcje rozwijamy listę Przypomnienie i określamy, kiedy program Outlook 2016 ma nam przypomnieć o obowiązku.
- Tak przygotowane przypomnienie zachowujemy klikając przycisk Zapisz i zamknij.