Jak ustawić przypomnienie?

Jak ustawić przypomnienie?

Autor: Arkadiusz Partyka

Opublikowano: 8/6/2015, 12:00 AM

Liczba odsłon: 6136

Nie o wszystkich obowiązkach jesteśmy w stanie pamiętać. Część z nich notujemy na kartkach, czy prosimy o przypomnienie znajomych, rodzinę czy współpracowników. Warto zerwać z tymi przyzwyczajeniami na rzecz funkcji aplikacji Outlook 2016, która przypomni nam w odpowiednim czasie o obowiązkach. Zobaczmy zatem jak ustawić przypomnienie w aplikacji Outlook 2016.

  1. W głównym widoku programu na wstędze Narzędzia główne klikamy przycisk Nowe elementy i wybieramy pozycję Termin.
  2. W wyświetlonym oknie wprowadzamy opis czynności, o której program Outlook 2016 ma nam przypomnieć. Tę informację wpisujemy w pole Temat.
  3. Opcjonalnie w pole Lokalizacja podać możemy miejsce związane z obowiązkiem, a także w główne pole szczegółowy opis.
  4. Teraz za pomocą list Czas rozpoczęcia oraz Czas zakończenia określamy datę i godzinę zadania, które będziemy wykonywać. Jeżeli czynność ta nie ma dokładnie sprecyzowanych godzin, zaznaczamy opcję Wydarzenie całodzienne.
  5. Następnie na wstędze Termin w sekcji Opcje rozwijamy listę Przypomnienie i określamy, kiedy program Outlook 2016 ma nam przypomnieć o obowiązku.
  6. Tak przygotowane przypomnienie zachowujemy klikając przycisk Zapisz i zamknij.

Ustawianie przypomnienia w aplikacji Outlook 2016

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia