Jak dodać nowe wezwanie na spotkanie?

Jak dodać nowe wezwanie na spotkanie?

Autor: Arkadiusz Partyka

Opublikowano: 7/31/2015, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3321

Zapraszanie wszystkich współpracowników na spotkanie biznesowe bądź konferencję, za pomocą rozmowy telefonicznej bądź osobiście informując każdą osobę z osobna, jest uciążliwe i czasochłonne. Prościej zaplanować i zaprosić współpracowników na spotkanie za pomocą aplikacji pocztowej Outlook 2016. Dokonać tego możemy bardzo prosto, a mianowicie:

  1. W pierwszej kolejności uruchamiamy aplikację pocztową Outlook 2016.
  2. Na wstędze NARZĘDZIA GŁÓWNE rozwijamy menu Nowe elementy i wybieramy polecenie Spotkanie.
  3. W nowym oknie musimy ustalić wszystkie szczegóły dotyczące przyszłej konferencji, a mianowicie:
    • uczestników, których wprowadzamy w pierwszej pole tekstowe, bądź wybieramy po kliknięciu przycisku Do,
    • temat spotkania, który wpisujemy w pole Temat,
    • miejsce spotkania, które wpisujemy w pole Lokalizacja,
    • datę i godzinę spotkania, które ustalamy za pomocą list Czas rozpoczęcia oraz Czas zakończenia,
    • opcjonalną treść, mówiącą na przykład o szczegółach konferencji. Wpisujemy ją w główne pole w oknie.

    Tworzenie zaproszenia na spotkanie w aplikacji Outlook 2016

  4. Po kliknięciu przycisku Planowanie, wyświetlony zostanie kalendarz, pozwalający sprawdzić dostępność poszczególnych osób, których zapraszamy na konferencję. Z kolei w sekcjach Uczestnicy oraz Opcje ustawić możemy naszą dostępność, czas przypomnienia o spotkaniu, oraz zażądać odpowiedzi każdego uczestnika na wysyłane wezwanie do spotkania.

    Tworzenie zaproszenia na spotkanie w aplikacji Outlook 2016

  5. Tak przygotowanie zaproszenie na spotkanie, wysyłamy klikając przycisk Wyślij. Tym samym uczestnicy otrzymają wiadomość e-mail z zaproszeniem, w której mogą zadeklarować swój udział w nadchodzącej konferencji.
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia