Jak dodać i usunąć komentarz?

Jak dodać i usunąć komentarz?

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 6/10/2015, 12:00 AM

Liczba odsłon: 8019

Komentarze w edytorze Word 2016 to niezwykle przydatna funkcja. Gdy nad jednym dokumentem pracuje kilka lub kilkanaście osób, jest to najprostszy sposób przekazania swoich uwag do zawartości tak, aby były one jasne i dobrze widoczne dla wszystkich współtwórców. W inny sposób można je wykorzystać do tworzenia prostej recenzji raportów firmowych czy prac dyplomowych. W tym poradniku omówimy właśnie dodawanie i usuwanie komentarzy.

Dodawanie i usuwanie komentarzy jest bardzo proste. Obie te funkcje skupiają się wokół karty Recenzja znajdującej się na pasku narzędziowym edytora Word 2016. Posiadając dokument, na który chcemy nanieść komentarze stosujemy się do poniższych kroków.

Dodawanie komentarzy

  1. Przechodzimy do karty Recenzja.
  2. Zaznaczamy fragment tekstu, który chcemy objąć komentarzem.
  3. Wybieramy polecenie Nowy komentarz, w sekcji Komentarze.
    Panel komentarzy na karcie Recenzja
  4. Wprowadzamy treść komentarza do wybranego fragmentu tekstu.

Komentarz dodany do nagłówka treści

Komentarz dodany do nagłówka treści

Usuwanie komentarzy

Oczywiście obok dodawania komentarzy w edytorze Word 2016 istnieje funkcja ich usuwania. Ta funkcja również skupia się wokół karty Recenzja i żeby usunąć komentarze należy wykonać kilka prostych kroków.

  1. Przechodzimy do karty Recenzja.
  2. W sekcji Komentarze klikamy polecenie Pokaż komentarze.
  3. Funkcja Pokaż komentarze na karcie Recenzje
  4. Zaznaczamy komentarz, który chcemy usunąć.
  5. Wybieramy polecenie Usuń w sekcji Komentarze.

Panel komentarzy na karcie Recenzja

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia