Aplikacja Outlook w usłudze Office 365 zawiera funkcję tworzenia Grupy dystrybucyjnej, która umożliwia dokonanie szybkiej i prostej korespondencji seryjnej, z czym można się niejednokrotnie spotkać w firmach. Aby utworzyć taką grupę:
- Wchodzimy w Ustawienia (koło zębate), po czym wybieramy opcję Poczta u dołu.
- Następnie z panelu z lewej strony otwieramy zakładkę Ogólne i klikamy pozycję Grupy dystrybucyjne.
- Z lewej strony widnieją listy grup dystrybucyjnych, do których należymy, natomiast z prawej możemy stworzyć Nową grupę (znak plusa), Edytować istniejącą, Usunąć ją lub odświeżyć podgląd.
- Aby dodać nową grupę dystrybucyjną, klikamy przycisk + (znak plusa).
- Teraz pozostaje nam wpisać nazwę grupy, alias, nadać adres e-mail naszej grupy dystrybucyjnej i opcjonalnie wpisać uwagi. Następnie dodajemy członków, podejmujemy decyzję odnośnie konieczności zatwierdzenia dołączenia do grupy przez jej właściciela i zatwierdzamy wszystko przyciskiem Zapisz