Outlook.com - nowa poczta e-mail od Microsoftu

Outlook.com - nowa poczta e-mail od Microsoftu

Autor: Mateusz Miciński

Opublikowano: 8/1/2012, 11:21 AM

Liczba odsłon: 5024

Wczoraj w godzinach wieczornych Microsoft uruchomił nową usługę webmail, następcę wysłużonego już Hotmail'a. Outlook.com, prosta, zarazem znana całemu światu nazwa ma przyciągnąć nową rzeszę użytkowników. Ponadto obecni posiadacze kont Hotmail oraz Windows Live od razu mogą rozpocząć korzystanie z nowej poczty, bez rejestrowania nowego konta.

Outlook.com to przede wszystkim zupełnie nowy interfejs. Bardzo prosty, zarazem przejrzysty i maksymalnie funkcjonalny, w pełni nawiązujący do aplikacji Outlook 2013. Najważniejsze cechy Outlook.com:

  • Wykorzystanie potencjału nowoczesnych przeglądarek i urządzeń: Odświeżony, nowoczesny i intuicyjny interfejs. Ponadto Outlook.com współpracuje pomiędzy różnymi urządzeniami dzięki funkcji Exchange ActiveSync. Zoptymalizowano także sposób wyświetlania skrzynki pocztowej oraz okienka wiadomości. W nowej poczcie nie wyświetlają się reklamy. Zmniejszono także okno wyszukiwarki wiadomości. Całość wygląda niezwykle przejrzyście.
  • Kontakt z przyjaciółmi i współpracownikami, gdziekolwiek są: Outlook.com pozwala podłączyć do poczty konta z Facebooka, Twittera, LinkedIn, Google, a wkrótce także Skype’a. W Outlook.com użytkownik ma podgląd statusów i zdjęć publikowanych przez znajomych w sieciach społecznościowych. Ponadto może prowadzić z nimi rozmowy głosowe oraz tekstowe. Wszystko dzięki podpiętym listom kontaktów z sieci, które są w Outlook.com aktualizowane na bieżąco.
  • Inteligente mechanizmy Outlook.com automatycznie sortuje przychodzące e-maile, dzieląc je na zwykłe wiadomości od naszych kontaktów, newslettery, potwierdzenia nadania wiadomości oraz aktualizacje z sieci społecznościowych. Ponadto do Outlook.com zaimplementowano bezpłatne usługi takie jak Office Web Apps – czyli Word, Excel, PowerPoint i OneNote w przeglądarce, a także SkyDrive.
  • Wszystko pod Twoją kontrolą „Niech poczta prywatna pozostanie pocztą prywatną”. Outlook.com do wiadomości e-mail pomiędzy użytkownikami nie dołącza reklam, a także nie skanuje wiadomości zebranych w skrzynce pod kątem wykorzystania ich w reklamie kontekstowej.

Źródło: http://outlook.com

Rekrutujemy: Dołącz do zespołu eskpertów Data & AI!
Rekrutujemy: Dołącz do zespołu eskpertów Data & AI!

Wydarzenia