Nowa sekcja zarządzania dodatkami Office dla Word, Excel i PowerPoint

Nowa sekcja zarządzania dodatkami Office dla Word, Excel i PowerPoint

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 8/25/2023, 2:20 PM

Liczba odsłon: 571

Microsoft 365 otrzymał nowe miejsce do eksplorowania i zarządzania dodatkami Office w programach Word, Excel i PowerPoint dla sieci Web i na Windows. Wystarczy nacisnąć nowy przycisk na karcie "Narzędzia główne", aby zacząć eksplorację. Jak to dokładnie wygląda i działa? I dla kogo jest już dostępne?

Dodatki aplikacji Office (Office add-ins) to rozszerzenia/pluginy, które oferują dodatkowe funkcje dla aplikacji, takich jak Word, Excel i PowerPoint. Dodatek może na przykład dodawać narzędzie do formatowania tekstu albo funkcję analizy danych. Większość dodatków pochodzi od zewnętrznych deweloperów i może być pobranych z Microsoft Office Store. Teraz doświadczenie wyszukiwania i pobierania dodatków zostało odświeżone dzięki nowej sekcji.

Jak z tego korzystać?

  1. Otwórz istniejący dokument, arkusz lub prezentację.
  2. Przejdź do zakładki Narzędzia główne > Dodatki.
  3. Dodatki aplikacji Office - zarządzanie i wyszukiwanie

  4. Możesz też kliknąć Plik > Pobierz dodatki.
  5. Dodatki aplikacji Office - zarządzanie i wyszukiwanie

  6. Zainstalowane dodatki pojawią się w sekcji Moje dodatki. Ekran Pobierz dodatki pojawi się z opisami i ocenami (gwiazdkami) od użytkowników Microsoft 365.
  7. Dodatki aplikacji Office - zarządzanie i wyszukiwanie

  8. Aby przeglądać dodatki, wybierz Plik > Pobierz dodatki > Zarządzaj moimi dodatkami albo Narzędzia główne > Dodatki > Zobacz wszystko.
  9. Dodatki aplikacji Office - zarządzanie i wyszukiwanie

  10. Zarządzaj swoimi dodatkami, organizując je w preferowanej kolejności, znajdując informacje, które pozwolą Ci ustalić, do czego są przydatne, i instalując dodatki, aby zwiększyć funkcjonalność i bezpieczeństwo.
  11. Dodatki aplikacji Office - zarządzanie i wyszukiwanie

Dla kogo jest to dostępne?

Ta funkcjonalność jest dostępna dla wszystkich użytkowników Word, Excel i PowerPoint na Windows (wersja 2301, Build 16026.20146) i w przeglądarce. Dowiedz się więcej o dodatkach (pluginach) w aplikacjach Office z naszego artykułu.

Źródło: https://insider.microsoft365.com/en-us/blog/access-and-explore-office-add-ins-in-word-excel-and-powerpoint-for-the-web

Źródło: https://insider.microsoft365.com/en-us/blog/access-and-explore-office-add-ins-in-word-excel-and-powerpoint-for-the-web

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia