Microsoft próbuje uporać się z problemem synchronizacji poczty Outlook.com z klientem Outlook 2013. Na forum Microsoft Answers od dłuższego czasu pojawia się coraz więcej pytań o rozwiązanie problemu.
Błąd synchronizacji dotyczy tylko tych użytkowników usługi Outlook.com, którzy zaczęli korzystać z usługi Exchange Active Sync, wprowadzonej w listopadzie, na wielu urządzeniach, w przypadku korzystania z klienta Outlook 2013.
Microsoft na razie wstrzymuje się od wydania poprawki i zaleca przy tym, aby każdy, kto ma problemy z synchronizacją poczty na przykład na telefonie i tablecie, podał na forum swój adres e-mail. Po podaniu adresu będziemy resetować powiązania konta ze wszystkimi urządzeniami. Będzie to miało miejsce w końcowej fazie procesu naprawczego i wtedy użytkownik będzie musiał ponownie skonfigurować konto na danym urządzeniu. Oczywiście zanim to nastąpi, wydamy stosowne powiadomienie.
Na forum można znaleźć też kilka przydatnych informacji jak uchronić się przed takimi błędami w przyszłości. Microsoft zaleca, aby po ponownej konfiguracji konta, zmniejszyć ilość dni, z których wiadomości mają być synchronizowane, a im mniej, tym lepiej.